290 Reacties

één maand geleden

Jaaa, ik! Mijn zoontje is van mei 2023. Ik vind het super spannend. Voor mijn zoontje een miskraam gehad, dus telkens als ik naar de wc ga kijk ik of ik geen bloedverlies heb. Dit had ik bij mijn zoontje ook heel erg. Tot de termijnecho.. Toen durfde ik wat meer te vertrouwen. Dit kan zal het net zo zijn haha.

één maand geleden

Voor ons is dot ook de 2e. Hiervoor 2 miskramen gehad. Heel spannend dus. Onze dochter is 2,5 en is van oktober 2021.

één maand geleden

Hoi, Ik ben ook zwanger van mijn 2e kindje. Mijn eerste kindje is net 10 maanden😢 ben ook heel bang. Ik heb hevige buikpijn en rugpijn.

één maand geleden

Hoi! Wij zijn er donderdag achter gekomen dat ik ook zwanger ben! Onze dochter is van begin oktober 2022. Ze schelen dus 2,25 jaar straks! Ontzettend veel zin in deze zwangerschap! 🩷🩵

één maand geleden

Voor ons ook het 2e kindje. Onze dochter is van 6 februari 2023. Nu begin januari uitgerekend, dus zal net geen 2 jaar tussen zitten. Vind het heel spannend hoe dat straks gaat. En ook wat je zegt de zwangerschap en de bevalling voor een 2e keer ☺️

één maand geleden

Hier ook! Mijn dochter is volgende week 6 maanden, dus er zal 14 maanden verschil tussen zitten. Vind het echt onwijs spannend

één maand geleden

Yes hier ook! Hij is van september 2022! Merk ook dat ik van te voren dacht ‘ nu zal ik wel relaxter zijn dan de eerste zwangerschap maar door eerdere miskraam kunnen de dagen tot echo 1 mij niet snel genoeg gaan.

één maand geleden

Zoontje is van 30 oktober 2021. Zal dus met, als alles goed gaat, 3 jaar en 2 maanden grote broer zijn

één maand geleden

Hier ook 2e kindje! Mijn dochter is van september 2022 en zal dus een kleine 2,5 jaar tussen zitten

één maand geleden

Hier ook 2,5 jaar leeftijdsverschil! Ben zo benieuwd hoe het straks gaat zijn. 1 driftige dreumes 's ochtends aangekleed de deur uit krijgen is al een uitdaging, laat staan 2 kindjes, hoe dan?! Haha

één maand geleden

Hier ook ons tweede kindje, wij hebben nog een zoontje van september 2022. 🥰

één maand geleden

Wat super leuk dat jullie ook zwanger zijn van de 2e! Jullie al nagedacht hoe jullie het gaan aankondigen?

één maand geleden

Reactie op M_1986

Wat super leuk dat jullie ook zwanger zijn van de 2e! Jullie al nagedacht ...
Ik heb mijn partner een kerstbal gegeven met #2. Denk dat ik dat ook voor onze ouders ga doen. Heb wel het idee dat ik het deze zwangerschap langer voor me wil houden ofzo. Dit gaat wsl de laatste keer zijn en wil daar ultiem van gaan genieten. Zo'n fase waarbij je samen een geheimpje hebt, komt dan ook niet meer terug 😉 Hoe wil jij het gaan vertellen?

één maand geleden

Reactie op wickey

Ik heb mijn partner een kerstbal gegeven met #2. Denk dat ik dat ook voor o ...
Ik heb een t-shirt besteld. Maar weet nog niet zo goed hoe we het precies gaan doen. Het shirtje vind ik ook schattig. Ik snap je wel, maar ik denk dat we het wel snel gaan vertellen. Zou het het liefst nu al van de daken schreeuwen 🤣 Mijn partner kan geen geheimen bewaren

één maand geleden

Hier ook zwanger van de 2e, we hebben een dochter van september 2021 dus er zal 3 jaar en 4 maanden tussen zitten.. Bewuste keuze, zodat de ergste peuter puberteit voorbij is hopelijk. We hebben een shirtje gekocht waarop staat "big sister", die willen we haar met moederdag aantrekken. Erg benieuwd naar de reacties van de opa's en oma's 😊

één maand geleden

Hier ook zwanger van een 2e. We hebben een zoontje van juli 2021 dus er zal zo’n 3,5 jaar tussen zitten. Kan niet wachten om hem te zien als grote broer 😍

één maand geleden

Reactie op EosOrchid

Hier ook zwanger van de 2e, we hebben een dochter van september 2021 dus er ...
Snap het helemaal, ik voelde heel erg mijn eigen leeftijdsdruk. Vandaar dat ik niet te lang wilde wachten. En vind 2,5 jaar dus prima haha

één maand geleden

Ook zwanger van de 2e! Mijn eerste is geboren in december 2022!

één maand geleden

Met hoeveel weken zouden jullie het vertellen dan tegen de ouders. Ik kan namelijk niet wachten om het bekend te maken. Ik ben bang als ik heel lang wacht, dat ze het al gaan zien. 🤭😅

één maand geleden

Begin januari uitgerekend van ons tweede kindje! Ons 1e kindje is van 1 juli 🩵 Dus er zal zo’n 2.5 jaar tussen zitten 💛