20 Reacties
21 dagen geleden
Mijne staat al klaar ik ben 26 weken maar bij mij is er een kans op vroeggeboorte
21 dagen geleden
Ik heb het zelfde hoor. Ik ben nu 30 week, ik denk dat ik volgende week de lijst er even bij pak en kijk wat ik al allemaal klaar kan zetten de tas staat mij verder niet in de weg. Klaar is klaar toch. Ik heb voor de 1ste er ook een aantal week mee rond gereden op advies van mijn moeder had ik hem ook al in de auto klaar gezet. Daar was ik op het moment zelf blij om, het begon met gebroken vliezen en ik moest toen zo snel mogelijk naar het zkh.
21 dagen geleden
Reactie op IGS
We gaan met kerst nog bij beide kanten van de familie op bezoek incl slapen ...
Bij ons wonen ze op 2/2,5 uur rijden, hebben al aangegeven dat we niet die kant op gaan met kerst. Begreep iedereen gelukkig 鈽猴笍
Moet er niet aan denken dat ik met wee毛n nog zo lang in de auto terug moet zitten 馃槯
21 dagen geleden
Ik ga een begin maken met 32 weken. Wil wel iets eerder de koffer klaar hebben staan, je weet nooit of er wat kan gebeuren. Mijn oudste is met 36 weken geboren en toen was die pas voor de helft ingepakt. Heel vervelend toen.
21 dagen geleden
Ik ga het klaarmaken als mijn partner is gekomen. De vorige keer toen ik het klaarmaakte beviel ik de volgende dag馃槄馃ぃ
8 dagen geleden
Ik ben er deze week aan begonnen! Ik ben nu 32 weken! Je kan maar alvast al wat dingen ingepakt hebben! 馃グ
8 dagen geleden
Ben nu 32 weken, ga deze week langzaamaan alles verzamelen en inpakken :-)
8 dagen geleden
Reactie op kkeller
Omg als ik dit lees komt het wel erg dichtbij. Hier was ik nog Totaaaaaal n ...
Herkenbaar 馃槀 hier ook deze week maar even starten met de babykamer, vluchttas en alles regelen. De tijd vliegt hoor 馃
8 dagen geleden
Ik ga 6 weken met verlof, ik wil vanaf 34 weken mijn koffer klaar hebben staan!