20 Reacties

21 dagen geleden

Mijne staat al klaar ik ben 26 weken maar bij mij is er een kans op vroeggeboorte

21 dagen geleden

Vanaf een week of 36/37

21 dagen geleden

Ik ga zorgen dat hij met 32 weken klaar staat!

21 dagen geleden

Ik heb het zelfde hoor. Ik ben nu 30 week, ik denk dat ik volgende week de lijst er even bij pak en kijk wat ik al allemaal klaar kan zetten de tas staat mij verder niet in de weg. Klaar is klaar toch. Ik heb voor de 1ste er ook een aantal week mee rond gereden op advies van mijn moeder had ik hem ook al in de auto klaar gezet. Daar was ik op het moment zelf blij om, het begon met gebroken vliezen en ik moest toen zo snel mogelijk naar het zkh.

21 dagen geleden

Reactie op sytskeanne

Vanaf een week of 36/37
Dit inderdaad

21 dagen geleden

We gaan met kerst nog bij beide kanten van de familie op bezoek incl slapen, ik ben dan 38 wk zwanger en ze wonen op 1,5 uur reiden van ons vandaan. Dus dan gaat de vlucht koffer in de auto mee voor de zekerheid, mocht er wat gebeuren is onze 2 jarige meteen bij de oppas.

21 dagen geleden

Reactie op IGS

We gaan met kerst nog bij beide kanten van de familie op bezoek incl slapen ...
Bij ons wonen ze op 2/2,5 uur rijden, hebben al aangegeven dat we niet die kant op gaan met kerst. Begreep iedereen gelukkig 鈽猴笍 Moet er niet aan denken dat ik met wee毛n nog zo lang in de auto terug moet zitten 馃槯

21 dagen geleden

Ik ga een begin maken met 32 weken. Wil wel iets eerder de koffer klaar hebben staan, je weet nooit of er wat kan gebeuren. Mijn oudste is met 36 weken geboren en toen was die pas voor de helft ingepakt. Heel vervelend toen.

21 dagen geleden

Denk ergens begin december vanaf week 35 ofzo.

21 dagen geleden

Ik ga het klaarmaken als mijn partner is gekomen. De vorige keer toen ik het klaarmaakte beviel ik de volgende dag馃槄馃ぃ

20 dagen geleden

Reactie op Paula220022

Ik ga zorgen dat hij met 32 weken klaar staat!
Hier ook zo iets! Ben vast aan t na denken wat ik mee wil. Moet ook nog alle kleertjes wassen etc 馃ズ kan maar klaar staan staat toch niet innde weg

8 dagen geleden

Ik ben er deze week aan begonnen! Ik ben nu 32 weken! Je kan maar alvast al wat dingen ingepakt hebben! 馃グ

8 dagen geleden

Reactie op LisanneP30981

Ik ben er deze week aan begonnen! Ik ben nu 32 weken! Je kan maar alvast al ...
Nemen jullie dan zoveel mee?

8 dagen geleden

Vanaf 30 weken staat het al klaar. Kleine cabine koffer is het. Succes verder.

8 dagen geleden

Ben nu 32 weken, ga deze week langzaamaan alles verzamelen en inpakken :-)

8 dagen geleden

Omg als ik dit lees komt het wel erg dichtbij. Hier was ik nog Totaaaaaal niet mee bezig 馃槀馃槀馃槀. Moet eerst 眉berhaupt de kamer nog klaarmaken en de spullen van zolder halen 馃槀.

8 dagen geleden

Reactie op kkeller

Omg als ik dit lees komt het wel erg dichtbij. Hier was ik nog Totaaaaaal n ...
Herkenbaar 馃槀 hier ook deze week maar even starten met de babykamer, vluchttas en alles regelen. De tijd vliegt hoor 馃

8 dagen geleden

Ik ga 6 weken met verlof, ik wil vanaf 34 weken mijn koffer klaar hebben staan!

8 dagen geleden

Ik had 'm klaarstaan met week 25, maar in verwachting van een tweeling met kans op vroeggeboorte. Moest in week 20 een spoedbehandeling ondergaan en toen moest mijn zus spullen brengen. Vanaf nu nemen het rolkoffertje standaard mee 馃