55 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben nu 25 weken en heb de kamer laten verven en de lamp al op laten hangen. Volgende week worden de commode, kledingkast en bed al opgezet gezien we deze al in bezit hebben. Als je de kamer toch al compleet hebt, gewoon lekker op tijd beginnen inderdaad 馃グ

2 maanden geleden

Reactie op mirellamella

Ik ben nu 25 weken en heb de kamer laten verven en de lamp al op laten hang ...
We gebruiken de meubels van onze oudste dus alles is al in huis maar moet nog in elkaar gezet worden haha. Kijk er zo tegenop omdat het kamertje een enorme zooi is馃

2 maanden geleden

Hier ook 28 weken de box hebben we nog van mijn dochter staan die is nu 16 maand dus zit er nog wel eens in.. de kinderkamer moeten wij ook nog mee beginnen door verbouwing die uitliep... dus snap je stress heb wel eens gehoord dan je week 30 a 32 handig is om het kamertje klaar te hebben... de box hebben wij pas op gezet vorige x toen mijn dochter geboren was

2 maanden geleden

We gebruiken de meubels van onze oudste dus alles is al in huis maar moet n ...
Oh ik kon juist niet snel genoeg beginnen 馃檲 Denk omdat het mijn eerste is misschien.. lijkt me zo leuk zo鈥檔 kamertje! Ben blij als volgende week alles opgezet is, daarna kan het decoreren beginnen

2 maanden geleden

Ik ga in de herfstvakantie alles afmaken, al weet ik nog niet of ik de box dan al in de huiskamer wil... Zal wel vanzelf komen met de nesteldrang.

2 maanden geleden

De babykamer is nu zo'n 5 weken klaar. Bijna 28 weken zwanger. Laat voor ons doen, bij de eerste was het voor 20 weken klaar. Box weet ik nog niet. Hebben we al wel binnen

2 maanden geleden

Hier ook 28 weken en nog niets klaar staan. Moeten de "babykamer" nog leegruimen , verven en dan de meubels in elkaar etc. Meubels zijn al wel in huis (dit is mijn 2e zwangerschap, gebruiken de meubels vd eerste). Box zetten we voorlopig nog niet neer. Op de een of andere manier heb ik nog helemaal geen haast 馃. Toevallig begon mijn moeder er vh weekend over en dacht ik; als het nu geboren wordt, dan moeten "we" wel even in het ziekenhuis blijven, ik weet zeker dat alles klaar is als we dan thuiskomen 馃槄馃ぃ...

2 maanden geleden

Box staat sinds vandaag op zijn plek (ben 26,5) week 馃槄 Mijn man is niet bepaald een klusser en ik wel, dus ja dan is het wel handig als de grote dingen in elkaar staan/klaar zijn voordat mijn buik echt in de weg gaat zitten 馃檭 Babykamer is in principe af, alleen het ledikant moet er nog in, maar dat staat nog bij mijn schoonbroer, dus dat moeten we binnenkort even regelen.

2 maanden geleden

Reactie op Melissq93

Hier ook 28 weken en nog niets klaar staan. Moeten de "babykamer" nog leegr ...
Hier had ik ook totaaaal geen haast馃槀 maar ik moet rekening houden met een vroeggeboorte dus nu ineens krijg ik stress haha. Heb hulptroepen geregeld voor morgen en dan hopelijk alles in orde maken馃槀馃

2 maanden geleden

Reactie op mirellamella

Oh ik kon juist niet snel genoeg beginnen 馃檲 Denk omdat het mijn eerste is ...
Haha ja bij de eerste heel herkenbaar! Toen had ik alles het weekend na de 20 weken echo klaar馃槀馃槀馃槀 veel plezier met inrichten!

2 maanden geleden

Uhh de box rond 37 weken denk ik. De babykamer met de kerstvakantie echt klaar. We zijn al wel wat bezig. Baby slaapt eerst toch op onze kamer. Is wel onze 3e dus meeste is al in huis.

2 maanden geleden

Wij zijn de zolderkamer nog aan het verbouwen zodat de oudste naar boven kan. Had eerst geen haast maar voel nu wel de drang de oudste snel te verhuizen馃檲wil hem ook de tijd geven om te wennen aan zijn nieuwe kamer. De baby krijgt dan zijn kamer(evt aangepast afhankelijk geslacht) Nu 27 weken.

2 maanden geleden

De babykamer moet nog leeggehaald worden, dan een isolerende voorzetwand laten plaatsen vanwege nogal luide kinderen van de buren (en misschien wel andersom) en dan moet alles nog geschilderd en ingericht worden 馃檲 Komende paar weken wel het wiegje en alles alvast regelen, kan ik ook kijken of ik misschien niet liever een co-sleeper wil. De box ga ik binnenkort opknappen en in de woonkamer zetten zodat de katten er alvast aan kunnen wennen (die zijn het wipstoeltje nu ondertussen zat 馃き) Moet zeggen dat ik mij er niet echt druk om maak zodra we in ieder geval een slaapplekje voor haar hebben, kan alleen niet wachten om de kleertjes etc te wassen en op te bergen in haar eigen kast

2 maanden geleden

Bij onze eerste had ik alles echt al heel erg op tijd gekocht en klaar. Ik vond dat erg fijn voelen. Nu met de tweede ervaar ik daar minder druk in, maar ook meer bezig met onze kleine nog en de zwangerschap die voor veel vermoeidheid zorgt. Ben nu 24 weken. Commode en ledikantje hebben we in iedergeval. De kamer zelf moet nog worden aangepakt. Hopelijk kunnen we telkens wat gaan doen. Ik zou graag eind november de kamer af hebben 馃檹.

2 maanden geleden

Wij zijn gestart met de babykamer. De kamer is geverfd en vandaag begonnen met behang. Onze dochter krijgt een nieuw bed en de commode gaat dan ook naar de babykamer. Vind het toch wel wat hoor dat ze naar een peuterbed gaat dus dat stel ik nog even uit:p Verder staat de box op zolder in elkaar en die komt pas heel kort van te voren naar beneden. Eerst moet de kerstboom daar nog staan ;)

2 maanden geleden

Uhm... bij de 1e moest alles helemaal "perfect" zijn en hebben we een kamertje gekocht via MP. Ruim op tijd. Bij de tweede was het ietsjes makkelijker al. De oudste was toe aan "grote jongenskamer" dus dat was kwestie van bed en kast regelen en doorschuiven. Alles heel rustig aan gedaan. Nu met de derde.. man, ik zou willen dat ik me zo relaxt voelde al bij de 1e zwangerschap 馃槄 Kindje komt bij ons op de kamer, hebben geen plek voor een eigen kamer. Daar komt de co-sleeper en later ledikant, staat een commode voor kleding en alles. En het beddengoed gaat onder het bed in een bak. Wel maken we de kamer gezelliger (staat al 10 jaar in de planning). Later kijken we dan welke kind een kamer zou willen delen met een ander. Box staat ook al op. Is handig omdat een vriendin nu een baby heeft. Maar ook omdat het in de weg staat anders. Dus hop.. opgezet 馃槄

2 maanden geleden

Reactie op mrs-moestuin

Uhm... bij de 1e moest alles helemaal "perfect" zijn en hebben we een kamer ...
Haha dit heb ik zelfs bij de tweede. Komt bij ons op de kamer, dus alleen tzt de co-sleeper neerzetten. Heb een la uit onze kast leeggemaakt voor de kleren en een verschoon mat onder het bed. Klaar 馃槀. T.z.t. gaat m鈥檔 zoon naar grote jongens kamer (hij is al 3) maar ruilen dan wel door. Nu namelijk nog blij me extra kamer en logeerbed zodat we eventueel de nachten op begin wat kunnen afwisselen.

2 maanden geleden

Wij moeten ook nog gaan schilderen etc. Nu 24 weken. Ik denk dat ik de box pas over een week of 10 neerzet. Die neemt zoveel ruimte in beslag en is niet noodzakelijk mocht ik eerder bevallen馃き

2 maanden geleden

Reactie op kkeller

Haha dit heb ik zelfs bij de tweede. Komt bij ons op de kamer, dus alleen t ...
Dat is toch heerlijk?! 馃グ

2 maanden geleden

De kamer is al geschilderd. 25 oktober komen alle baby spullen. Van baby kamer, box tot aan kinderwagen. Dan ben ik 27 weken zwanger. Ik ga dan alles al lekker plaatsen. Zelfs de box al, we hebben best een ruime woonkamer dus qua ruimte maakt het me niet veel uit en het lijkt me al gezellig staan. Verder wacht ik nog wel met kleertjes wassen, strijken en hangen.