55 Reacties
2 maanden geleden
Hahah ik krijg stress馃槅.. ben 27 weken (2e kindje), maar hier nog niks klaar.. eigenlijk nog niet eens echt begonnen馃.. babykamer is momenteel nog mijn kantoor (werk vanuit huis) dus ben een beetje lost waar ik anders heen lost hahah.. maar zijn nu begonnen met kamer langzaam leeg te halen en dan wordt geschilderd binnenkort..
2 maanden geleden
Oehh ik ben nu 25+4 van onze eerste en wij moeten nog gaan verhuizen 馃馃馃 spannend maar ik houd vertrouwen!
Het liefst had ik de babykamer allang en breed klaar dat is hoe ik in elkaar zit alles optijd onder controle maar helaas dat kan nu even niet wel hebben we de hele uitzet voor de baby al in huis op zolder staan :)
2 maanden geleden
Ik had bij de eerste alle besteld met 18 weken 20 weken stond alles in haar kamer. Voor week 24 was haar kamer klaar.
Nu bij de tweede is net de kleedkamer leeggemaakt en kasten op onze kamer in elkaar gezet. Ben zo laks merk ik馃ぃ commode van onze dochter wordt dan overgezet naar zijn kamer, ledikant krijgen we van een vriendin van mij en zijn kledingkast wordt volgende maandag in elkaar gezet maar die moet nog geschuurd en geverfd worden. Denk komt allemaal wel馃ぃ
2 maanden geleden
Wij hadden met 20 weken de babykamer zogoed als op orde. Nu bijna 25 weken zwanger. Ik vind het heerlijk dat alles al klaar staat en elke avond sta ik even in de kast naar de kleertjes te kijken. Alles moet nog wel gewassen worden maar ik weet nog niet helemaal wanneer dat de beste tijd is hahaha. Wil het ook niet te vroeg wassen, dan heb ik het gevoel dat als het nog lang duurt ik alles opnieuw moet wassen 馃き
De box zetten we wel pas zo laat mogelijk op, liefst eerst nog even de kerstboom op die plek hahaha
2 maanden geleden
Reactie op DeniseJanice
Wij hadden met 20 weken de babykamer zogoed als op orde. Nu bijna 25 weken ...
Haha ja wij zetten ook eerst de kerstboom op die plek馃檲 mocht de baby eerder komen verschuiven we wel wat. Maar verwacht dat de kerstboom weg kan voordat de box komt haha
2 maanden geleden
Hier al vanaf week 8 de box, ook zodat de hond goed kan wennen.. de kamer is al helemaal in orde vanaf week 18 en kleertjes worden nu allemaal gewassen en gestreken ben momenteel 24 weekjes zwanger, na 3 jaar eindelijk zwanger en zo blij dat alles in enthousiasme al klaar is 馃┓馃グ
2 maanden geleden
Reactie op beau07
Hier al vanaf week 8 de box, ook zodat de hond goed kan wennen.. de kamer i ...
Wauw dat is op tijd, maar heel begrijpelijk als jullie zo lang hebben moeten wachten.
Maar als je de babykleertjes nu al wast, kan je dat tegen het eind ook weer doen omdat alles dan muf ruikt.
Ik ga pas aan het begin van mijn verlof wassen.
2 maanden geleden
Bij onze dochter stond alles met 20 weken al een heel eind klaar.
Nu morgen 25 weken en we moeten de vloer nog uitzoeken en de plinten moeten er nog tegen.
Ook nog gordijnen uitzoeken en inbouwkast leegruimen en schoonmaken. Eventueel nog iets aanpassen 馃槄.
Dus zal wel richting de 30 weken zijn voor dit in orde is verwacht ik
2 maanden geleden
Ik ben eind januari uitgerekend. Mijn vriend gaat in de kerst vakantie de babykamer schilderen en de box wordt pas neergezet als de kerstboom weg is. Mocht de baby eerder komen kunnen we die altijd nog neerzetten en de baby slaapt toch het eerste half jaar bij ons op de kamer. Dus haast heeft het niet 馃槀
2 maanden geleden
Reactie op mamaFloor2020
Wauw dat is op tijd, maar heel begrijpelijk als jullie zo lang hebben moete ...
Jaa, dank voor de tip maar de kleertjes zullen niet muf ruiken heb er speciale zakjes voor.. no worries :) en mocht er ondanks toch iets muf ruiken, ben altijd thuis in verband eigen bedrijf is het zo gewassen 馃 de meid heeft ontzettend veel kleding, ben pas aan het begin van de helft en heb al ongeveer 12 wasmachines gedraaid 馃
2 maanden geleden
Hier 26 weken en nog niets af. We hebben de meubels van onze zoon bewaard en wieg staat op zolder. Eigenlijk is het gewoon een kwestie van in elkaar zetten. Maar ik wil uiteraard nog een leuk kleurtje op de muur en accessoires. Het doel is om dat allemaal in november te doen, dus alles klaar voor de feestdagen
2 maanden geleden
Hee dames! Wat een geruststellende berichten nu ik weet dat ik niet de enige ben die met 25 weken nog niet het kamertje klaar heeft. Wij moesten eerst een mooie kamer op zolder maken voor onze oudste dochter. De baby krijgt dan haar kamer. Ik merkte al dat ik steeds onrustiger werd dat het niet klaar was 馃ぃ
2 maanden geleden
24 weken en enkel geschilderd. Plintjes moeten nog en alle meubels in elkaar zetten (kast en box nog kopen 馃槆)
2 maanden geleden
Babykamer?? 馃ぃ wij zitten midden in een grote verbouwing... de babykamer gaat niks worden...
Wij hebben een bedje en commode op onze kamer geplaatst gezien ze de komende tijd bij ons zal doorbrengen... vind dit ook helemaal niet erg is de 3e dus dan is het allemaal niet meer zo strikt
2 maanden geleden
Ik ben 24 weken. Hier is nog niets gebeurd in de babykamer 馃 De oude meubels moeten nog eruit. We hebben nog geen meubels voor de babykamer. Begin november komt iemand schildereen. Daarna gaan we alles inrichten馃 We moeten trouwens nog wel meer spullen voor de baby kopen hoor馃槀 Ik voel me tot nu toe nog erg relaxed