55 Reacties
2 maanden geleden
Wij zijn op de zolder bezig om de knieschotten van meerdere deurtjes te voorzien, dit is bijna af! Wanneer dat klaar is kan kantoor naar zolder en kantoor wordt dan de babykamer. 25 oktober worden de meubels geleverd en gemonteerd. Helaas kon onze vaste schilder pas halverwege november dus dan schuiven we de meubels even aan de kant. Moet goed komen! Ik ga wanneer de meubeltjes er zijn lekker beginnen met wassen, kan het gelijk schoon de kasten in. Ben nu bijna 28 weken van de tweede in verwachting. Maar ze zal, net als de meeste baby鈥檛jes hier lees ik, de eerste tijd bij ons in de co sleeper komen te liggen, dus mocht de babykamer onverhoopt niet af zijn of ze komt eerder dan redden we het ook wel! De kinderwagen en Maxi Cosi zijn afgelopen week bezorgd dus die staan klaar! Een box wilde ik dit keer niet, bij onze eerste dochter bijna niet gebruikt.
2 maanden geleden
Morgen 27 weken zwanger, bij ons staat het ledikantje in elkaar (mijn jongste sliep er tot voorkort in) en wij gaan de box binnenkort in elkaar zetten. Alleen het wassen van het beddengoed, boxkleed en een matrasje voor in de box moeten wij nog doen/aanschaffen.
2 maanden geleden
Hier 28 weken zwanger. De meubels van de eerste schuiven we deze keer ook door. Het kamertje is vooral een bende en zie er tegen op om er ook maar iets te doen. Mijn man moet steeds spullen van onze vliering halen en we willen eind november nog gaan verbouwen en uitbouwen. Langleven de zooi.
Ook heb ik een lijstje met dingen die ik nog moet aanschaffen. Zoals een kraampakket, nieuwe maxicosi adapters, baby nestje, zitverkleiner, stokke stoel etc.
2 maanden geleden
Reactie op Dennise89
Wij zijn de zolderkamer nog aan het verbouwen zodat de oudste naar boven ka ...
Hier precies het zelfde. Hoop dat hij er een week of twee na de herfst vakantie in kan.
2 maanden geleden
Hier 27 weken en zelfs de elektriciteit op haar kamertje ligt nog bloot 馃檲 We zijn hier aan het verbouwen dus het geeft me wel wat stress. Maar komt wel goed 鈽猴笍 Ze slaapt toch de eerste maanden op onze kamer, en deze is al wel klaar. Gewoon de co-sleeper nog klaarmaken 馃グ
2 maanden geleden
Ik ben morgen 27 weken, wij hadden alle meubeltjes nog van ons eerste kindje & we hebben een kamertje in het huis over dat is dus 1 van de redenen dat alles bij ons al staat. Wel moet er nog van alles gebeuren qua aankleding, een leuk vloerkleed, wandlampjes etc. & uiteraard moeten er nog wat baby spulletjes ingekocht worden. De box hebben we ook al. Ik ben in januari uitgerekend maar onze planning is wel deze begin december al op te zetten. Ik zal dan rond de 34-35 weken zijn. 馃惢馃┑
2 maanden geleden
Wij nemen geen box dit x en ook geen babykamer dus lekker makkelijk hehe.... beide zo goed als niet gebruikt bij de vorige en de babykamer ondertussen omgebouwd tot opslaghok xd. De kleine slaapt het eerste jaar sowieso bij ons in de kamer en hopen binnen dat jaar te verhuizen, als niet veranderen we de extra kamer tot slaapkamer tegen de tijd ze 1 is. Box heeft hier altijd alleen maar in de weg gestaan. (Zowel bij de eerste als tweede). Mochten we m echt missen kunnen we altijd nog 1 opscharrelen
2 maanden geleden
Dit is de andere kant, deze kant is het zelfde gebleven hier sliep eerst mijn middelste kind.