200 Reacties

één maand geleden

Ik heb de eerste echo pas 15 mei is ongeveer bij 7/8 weken en zelf vond ik het ook lang duren. Ben ook steeds bang dat er iets mis is

25 dagen geleden

Eerste echo 7 mei met 5 weken. Vitaliteitsecho vanwege medische indicatie. Wat duurt wachten dan lang he

25 dagen geleden

Hi! Eerste echo op 15 mei met 7 weken ongeveer, ook in het zkh trouwens. IUI traject zou beginnen maar toch “zonder hulp” zwanger geraakt. Heel benieuwd maar wat duurt het nog laaaannnggg!

23 dagen geleden

Reactie op rubyb

Hi! Eerste echo op 15 mei met 7 weken ongeveer, ook in het zkh trouwens. IU ...
Wat toevallig! Ik heb dan ook m'n eerste echo 🥰. In mijn geval wel met IUI, was de derde keer

23 dagen geleden

3 mei de eerste echo in het ziekenhuis, ben blij dat ze zo vroeg gaan kijken of het op de juiste plek zit na mijn bbz 9 maanden geleden

23 dagen geleden

Wij hebben 22 mei de 1e echo, spannend 🥰

23 dagen geleden

Ik heb 23 mei de 1e echo. Met 7+4 weken

23 dagen geleden

Hier de eerst echo op 8mei in het zkh. Met 6+2, denken we. Vind het zelf heel spannend, door de miskraam in nov🤞

23 dagen geleden

Reactie op Melissq93

Hier de eerst echo op 8mei in het zkh. Met 6+2, denken we. Vind het zelf he ...
Ja dat is zeker spannend. Ik vind het ook spannend na 2 miskramen. Dan duren die weken extra lang.

23 dagen geleden

Reactie op Liinda

Ja dat is zeker spannend. Ik vind het ook spannend na 2 miskramen. Dan dure ...
Ik heb al 1 kindje, waar we heeel dankbaar voor zijn, maar kan me niet heugen dat ik bij de eerste ook zoooo zenuwachtig was. Wachten duurt lang.. Ik hoop op een mooie en fijne zwangerschap voor jou ook! 2 miskramen, heel heftig 😔

23 dagen geleden

Reactie op Melissq93

Ik heb al 1 kindje, waar we heeel dankbaar voor zijn, maar kan me niet heug ...
Ik heb ook al een meisje van 2,5 jaar. En daar zijn wij ook heel dankbaar voor. Het blijft altijd spannend. Sowieso de 1e 12 weken. Ik hoop ook op een mooie zwangerschap en voor jou ook.

22 dagen geleden

Ik ook pas de 7e week.. na eerste iui met hormonen. Super blij maar heel onwerkelijk.. nu nog 3 weken wachten voor echo 😵‍💫

22 dagen geleden

Wij hebben 16 mei de eerste echo, dan ben ik 7 + 2 weken

22 dagen geleden

Ook pas 23 mei 😫

22 dagen geleden

Wij hebben de eerste echo 22 mei, dan precies 8 weken. Wel fijn 2 dagen voordat we op vakantie gaan, maar wachten duurt lang 😅

22 dagen geleden

Wij hebben de eerste echo 21 mei. Dan ben ik 7 +6.

22 dagen geleden

17 mei met 7+ weken. Ik had gehoopt dat wij ivm het fertiliteitstraject wel eerder gecheckt hadden mogen worden. Maar potverdikkie helaas niet

22 dagen geleden

Ik heb 25 mei de vitaliteitsecho, dat zal 7 + 2 weken zijn ☺️

22 dagen geleden

Wij hebben op 21 mei de eerste echo. Ik heb PCOS en mijn laatste menstruatie was in oktober 🫣 dus geen idee hoelang ik zwanger ben, ben zo benieuwd!

22 dagen geleden

21 mei eerste echo, ben dan precies 8 weken