17 weken zwanger en nog kotsen

Margaretha-24
4 maanden geleden
Volgen
Hallo dames, Ik ben nu 17 weken zwanger en kots nog steeds iedere avond meerdere hier last van?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
102 reacties
smitie
3 maanden geleden
20 weken en nog steeds dagelijks misselijk en overgeven. Daarnaast een lage bloeddruk. Wie herkend dit
  • Rapporteren
CvB-24
3 maanden geleden
Reactie op smitie
20 weken en nog steeds dagelijks misselijk en overgeven. Daarnaast een lage bloeddruk. Wie herkend dit
Hier nu vorig weekend voor het laatst gespuugd, maar kan nog steeds niet zonder medicijnen.. Ik had alleen lage bloeddruk als ik uitgedroogd was, dat was na een infuus weer normaal
  • Rapporteren
smitie
3 maanden geleden
Reactie op CvB-24
Hier nu vorig weekend voor het laatst gespuugd, maar kan nog steeds niet zonder medicijnen.. Ik had alleen lage bloeddruk als ik uitgedroogd was, dat was na een infuus weer normaal
Medicatie geprobeerd maar werd er alleen maar misselijk er van. Balen dat je nog niet zonder medicatie kan.
  • Rapporteren
CvB-24
3 maanden geleden
Reactie op smitie
Medicatie geprobeerd maar werd er alleen maar misselijk er van. Balen dat je nog niet zonder medicatie kan.
Balen zeg! Welke medicijnen heb je gehad? Ik had al een blij momentje net dat de weegschaal geen -12kg meer aangaf, maar dat het nu -11kg isπŸ˜…
  • Rapporteren
smitie
3 maanden geleden
Reactie op CvB-24
Balen zeg! Welke medicijnen heb je gehad? Ik had al een blij momentje net dat de weegschaal geen -12kg meer aangaf, maar dat het nu -11kg isπŸ˜…
4 verschillende soorten en druppels. Oh heerlijk. Blijf wel stabiel op gewicht nu.
  • Rapporteren
CvB-24
3 maanden geleden
Reactie op smitie
4 verschillende soorten en druppels. Oh heerlijk. Blijf wel stabiel op gewicht nu.
Ook al vanalles geprobeerd dus! Ja het is wel een strijd op deze manierπŸ™ˆ!! Hopelijk dat er voor ons beide toch eens een keerpunt komt!!
  • Rapporteren
smitie
3 maanden geleden
Reactie op CvB-24
Ook al vanalles geprobeerd dus! Ja het is wel een strijd op deze manierπŸ™ˆ!! Hopelijk dat er voor ons beide toch eens een keerpunt komt!!
Kijk er naar uit πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚. Nog maar 20 weken
  • Rapporteren
CvB-24
3 maanden geleden
Reactie op smitie
Kijk er naar uit πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚. Nog maar 20 weken
Ik ook! Aftellen kan beginnenπŸ˜…
  • Rapporteren
lilmami
3 maanden geleden
Oh ja als ik de tijd kon laten vliegen oh My god. Ik ben zelf ook super chagerijnig etc terwijl ik dat bij mijn zoontje niet had. Meh ik moet nog wel even, maar ik word ingeleid met 37/38 weken 🎊 wat ben ik blij als ik eindelijk bevallen ben πŸ™ˆπŸ™ˆ
  • Rapporteren
uiltje123
3 maanden geleden
Reactie op smitie
18.4 en ik heb het ook is echt niet leuk meer he
  • Rapporteren
smitie
3 maanden geleden
Reactie op uiltje123
18.4 en ik heb het ook is echt niet leuk meer he
Je wordt er moedeloos van! Maar we bikkelen maar door alles voor het goede doel
  • Rapporteren
Sophie251
3 maanden geleden
Reactie op CvB-24
Heftig! Ik zit inmiddels op -2 kg, dus het gaat de goede kant op, maar voel me zo ontzettend beroerd. Net bij de bedrijfsarts geweest en de ziektewet ingestuurd. Vind ik heel lastig. Hoop wel dat ik me beter ga voelen als ik het rustig aan doe. Sterkte!
  • Rapporteren
MariekeDB
3 maanden geleden
Ik had dit ook tot 23 weken, ben naar een acupuncturist gegaan en alles is weg!
  • Rapporteren
CvB-24
2 maanden geleden
Reactie op romylassauw
Haha ja ben blij dat er nog iemand is met hetzelfde ☺️ Ik zal af en toe je wel een berichtje sturen om te kijken hoe het gaat!
Hoe is het met je?
  • Rapporteren
jann82
één maand geleden
Ik nu 25 wk +4 en geef nog over zeker 1 x per dag terwijl ik medicatie heb al tijden. Van mn werk sinds 7-2 daarom al thuis
  • Rapporteren
Margaretha-24
16 dagen geleden
Reactie op jann82
Ik nu 25 wk +4 en geef nog over zeker 1 x per dag terwijl ik medicatie heb al tijden. Van mn werk sinds 7-2 daarom al thuis
Ooh nou ik was er een tijd van af ben nu 31,1 en het begint weer helaas πŸ˜‘πŸ˜‘
  • Rapporteren
FiLo
16 dagen geleden
Reactie op Margaretha-24
Ooh nou ik was er een tijd van af ben nu 31,1 en het begint weer helaas πŸ˜‘πŸ˜‘
Ik heb precies hetzelfde, met 30 weken is het weer begonnen... Voelt wel anders, ik kan wel de wc nog bereiken, dat was in het begin regelmatig niet het geval πŸ™ˆ
  • Rapporteren
Madeliefjejuni
16 dagen geleden
Ja wtf bij mij begint het ook weer.. Pffff 31 weken πŸ™„
  • Rapporteren
Margaretha-24
16 dagen geleden
Reactie op Madeliefjejuni
Ja wtf bij mij begint het ook weer.. Pffff 31 weken πŸ™„
Jaa echt zooo vervelend... maar aan de andere kant hoor iedereen of 10 tot 20 kilo aangekomen en ik nog maar 3 🀣
  • Rapporteren
Madeliefjejuni
15 dagen geleden
Reactie op Margaretha-24
Jaa echt zooo vervelend... maar aan de andere kant hoor iedereen of 10 tot 20 kilo aangekomen en ik nog maar 3 🀣
Ja 20 kg hoe dan? Al was ik er zelf ook wel bang voor.. Maar 't valt nog mee πŸ˜… krijg wel 'n beetje 'n bolle kop nu maar goed hoort er bij 🀣🀣 Sterkte met de laatste weken
  • Rapporteren