6 Reacties
één jaar geleden
Gewoon heen rijden... Hier vaak gedaan... En idd dan krijg je haar zeker niet erin.. En 1.45 is niet ver...
één jaar geleden
Vorige week nog 2u gereden. Ik vraag me zoontje altijd wat hij mee wilt nemen in de auto, vertel dat we lang moeten rijden. Drinken mee nemen, fruit of wat anders. Mijn zoontje valt in de auto ook vaak nog wel eens in slaap. En als hij zich echt begint te vervelen wat vaak 5m is voor dat we er zijn krijgt hij wel eens me telefoon om filmpjes te kijken. Zou idd haar niet eruit halen.
één jaar geleden
Mijn familie woont ook op zo’n 2uur rijden en we rijden regelmatig heen en weer. Speelgoed, boekjes, eten/ drinken mee en gewoon gaan! Ik heb een afspeellijst via Spotify met zijn favoriete liedjes en in geval van ‘nood’ mag hij gewoon filmpjes kijken. Verder gewoon lekker kletsen over wat we allemaal zien onderweg. Wij stoppen sinds kort wel even op de helft. Even razen en uitwaaien en weer door :)
Veel plezier alvast!
één jaar geleden
Slaapt ze nog overdag?
Ik heb ook familie op 2 uur rijden. We proberen het vaak zo te plannen dat we ergens tussen half 11/12 uur vertrekken. En dan hopen dat ze lekker gaat slapen. Daarna na het avondeten weer naar huis, dan valt ze meestal ook meteen in slaap.
Als we tijdens wakkertijd gaan rijden dan zorg ik voor een leuke playlist met liedjes of luisterverhaaltjes, voldoende snackies voor onderweg, speelgoed en als ze het echt niet meer volhoud mag ze even een filmpje kijken.
Ojah en als ik alleen met haar in de auto zit, dan benoem ik vaak dat mama nu aan het autorijden is en niets anders kan doen. Met andere woorden, zeuren of jengelen helpt niet en dat lijkt ze meestal ook wel te snappen.
Succes! Komt vast goed :)
één jaar geleden
Gewoon rijden, genoeg te zien in de auto. En misschien slaapt ze wel..
Ik zou niet stoppen onderweg, kans dat ze niet meer in wil stappen 😅