8 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees graag mee voor ideeën 💡 wel voor een meisje maar misschien zit er iets tussen ..

2 jaar geleden

Je hebt vanaf 2 jaar ook als spelletjes en puzzels. Die vragen wij ook veel. Boeken lezen vindt onze zoon ook fantastisch dus dat vragen we ook. Verder doet Lego Duplo het altijd goed en zijn we begonnen met het uitbreiden van zijn houten treinbaan. Ook een step staat op zijn lijstje 😊

2 jaar geleden

Ik volg even. Heb weinig inspiratie. Wat ik tot nu toe heb: - loopfiets - tractor. - houten speelgoed - toettoet auto’s en zoefzoef dieren - Smartmax - duplo is erg leuk. Al hebben wij dat nog genoeg van de oudste kids.

2 jaar geleden

Wij vragen niet veel, want we hebben abonnement op de bieb en de speel-o-theek haha. Heb nog wel een paar dingen gevonden om te vragen: - lijm kwasten - verf kwasten - Veilige kinder schaar - Wasco krijtjes - Busy board - Magnetisch tekenbord - Duplo - Dagjes weg 😁 Van schoonouders krijgt hij een abonnement op Pukkemuk (soort mini Efteling met sprookjesbos, binnen/buiten speeltuin, waterspeeltuin, kinderboerderij..) En van mijn ouders klompen en een overall (iets uit onze jeugd haha)

2 jaar geleden

Hier krijgt onze jonge dame een speelhuisje voor in de tuin. Op haar verlanglijstje staat play do, Klein speelgoed voor buiten, accesoires voor met de poppen te spelen. Ons dochter bouwt graag torens met vannales, lees veel boekjes is zot van kleuren en verven en hier is het fantasie spel wel al heel veel aanwezig. Ze maakt veel thee en eten in de keuken.

2 jaar geleden

Hier een beetje vergelijkbaar lijstje: Watertafel Duplo Vrachtwagens/ tractors etc. (Is hij helemaal weg van) Speelzand voor in de zandbak Laarzen Leesboeken Cadeaubonnen Paw patrol auto's

2 jaar geleden

Sinds begin februari eindelijk een eengezinswoning. Dus in maart al een grote glijbaan gekocht en afgelopen week de Piratenboot watertafel van little tikes. Heb mij voorgenomen mij in te houden voor zijn verjaardag maar gaat vast niet lukken. Een loopfietsje staat nog steeds bovenaan het lijstje. Oma is aan het kijken voor een speelhuisje of trampoline. En verder staat er nu op zijn lijstje - uitbreiding Toet Toet autos (niet veel, heeft al een mega collectie) - uitbreiding duplo (krijgt van mijn broer sowieso de stoomtrein, hij speelt nu dagelijks met zijn goederentrein) - boekjes van Bobbi, Nijntje, Woezel&Pip, Bing, Dikkie Dik - 4 in 1 puzzels en vloerpuzzels - klei en verf - keukenspulletjes - speelgoed stofzuiger - doktersset - electro - colorino - quercetti fantacolor - egelblokken - hamertje tik - vtech magibook - hamertje tik - little dutch werkbank - little dutch gereedschapskist - pratende Sula knuffel - gitaar - trommel

2 jaar geleden

Mijn dochter wordt 2 in juli. Ik ben voor haar ook een lijstje aan het maken waar nu oa het volgende op staat: - Duplo - Vulling voor d'r speelkeuken - Knutselspul voor peuters - Boekjes zoals: de gele ballon, buurman en buurman, floddertje, paco in de disco - speelzijde - sorteerbakjes - spelletjes: berenhonger, ik leer vormen en kleuren - poppenwiegje - vtech magische camper - houten dieren Holztiger (we hebben al een hele verzameling) - stapelstein stenen Wat momenteel thuis al een hit is: - De speelkeuken - wobbel - poppen - Duplo - De gymmat van IKEA (om op te klimmen, overheen te rennen, de wobbel zetten we erop als glijbaan etc.) - boekjes van Muis - verfen - klei - bakjes en blokjes is ze vaak ook wel een tijdje zoet mee. - emmer, schepje, bal