2 Reacties

2 jaar geleden

Hallo, hoop dat het niet beoordelend over komt. Ik begrijp maar al te goed wat ouderschap mee kan brengen en je moet zeker ook tijd nemen voor jezelf en je volgende wondertje. 😍 Mij helpt het om veel (vaak korte bezoekjes) langs verschillende familieleden te hebben gedaan en te kijken waar ze het fijn vinden. Ik breng ze alleen naar mensen waar ik zelf een goed gevoel bij heb EN zie dat ze het zelf fijn vinden om te zijn. Onze jongste is te gek op haar onthaalmoeder en haar pleegkind en zij doet ook wel eens moeite voor mij. Als ik ze dan afzet, voel ik me vanaf minuut 1 helemaal goed omdat ik weet dat er al flink wat mis moeten lopen om het haar niet naar haar (of hun) zin te doen hebben. 🥰 (Mijn jongste was een huilbaby, dus ik had dat goede gevoel niet snel bij iemand. Ik volgde wel steeds mijn gevoel. Zelfs als ik me time nodig had, kostte me het meer moeite om haar weg te doen naar iemand die me niet zo'n goed gevoel gaf. Zelfs op die momenten koos ik om ze zelf bij te houden, maar dan liet ik bijvoorbeeld mijn vriend aka hun vader overnemen van me zodat ik wel even een ademruimte kreeg.) Wat ook helpt is om iets te doen waar je ECHT van tot rust komt. Zo ging ik onlangs met een vriendin naar een sauna. Lekker gegeten en gelegen en dat deed ook echt goed. Gaan lopen poetsen om je rot gevoel weg te jagen, maakt je alleen maar meer vermoeid vlgs mij. Dikke knuffel. ❤️