Ik erger me nogal aan de tijd van tegenwoordig waarin alles maar moet kunnen en gezien mag worden. Ik denk echt dat ik in de verkeerde tijd ben geboren want hoe de maatschappij zich ontwikkelt doet me terug verlangen naar vroeger. Ik denk oprecht dat het mis is gegaan bij sociaal media. Alles wordt maar (anoniem) gezegd online. Alles kan maar, schelden, doodsbedreigingen, je dorpsgenoten voor rat uitmaken "want ik mag altijd mijn mening verkondigen ook al kwets ik je daar mee, want ik ben belangrijk ik ik ik ik". Je kunt de tv niet aanzetten of je ziet meiden die totaal geen zinnig woord kunnen spreken met nepwimpers, neptieten, opgespoten lippen, fake tan, onder de tattoos, nepnagels van 10 cm. Allemaal hetzelfde!! Wordt dat later mijn schoondochter? Alsjeblieft zeg! Ook die hele LHBTQXYZ community... ik heb absoluut niks niks niks tegen homoseksualiteit. Ook niet voor, het boeit me niet. Of je nou hetero, homo, bi, weet ik veel wat er allemaal verzonnen wordt tegenwoordig, doe het lekker! Maar hang het niet zo aan de grote klok, waarom in godsnaam? Is het in om jezelf een stempel te geven? Hoor je er dan bij, als je er zogenaamd niet bij hoort? Doe je ding hoor, prima, maar ga mijn zoon in zijn jonge jaren op school niet onnodig laten twijfelen dat hij misschien een meisje kan zijn terwijl daar anders geen enkele aanleiding voor is! Laat kinderen buiten die hele trend van anders willen zijn en laat ze wanneer ze daar mentaal zelf aan toe zijn, op een gezonde manier ZELF ontdekken wie ze zijn! Praat mijn kind niks aan! En dan die bodypositivity... Prima meid dat jij lekker in je vel zit. Maar moet je nou echt met je mega overgewicht in bikini op facebook? Ik met mijn slanke lijf doe dat ook niet.. Dat is namelijk privé, iets wat vroeger nog bestond. Je hoeft niet zo te koop te lopen met je zelfgeluk, echt niet! Wees lekker blij met jezelf in je huis, of met een leuke outfit. Maar hou je tieten binnen, trek in ieder geval een fatsoenlijke BH aan en let een beetje op je omgeving en de situatie waarin je je bevindt. Er lopen ook kinderen. Normen en waarden, sociale vaardigheden, respect, fatsoen, bescheidenheid, beleefheid zijn VER te zoeken! En ik vrees voor de toekomst. Want als je een mening hebt zoals ik, kun je zelfs ontslagen worden. Mijn mening mag er niet zijn, alleen als het in het straatje past waarbij alles mag en kan. Waarschijnlijk komt er ook een slot op dit topic, of word ik verrot gescholden door jullie om mijn mening. Word ik dom en onbelezen genoemd, zie ik het allemaal verkeerd en krijg ik doodsbedreigingen. Wat dat is OK, toch? Ik bedoel maar.