7 Reacties
2 jaar geleden
Bij mij is het ook zo. Alleen mijn zoontje schreeuwt en huilt tot ongeveer de nacht en soms in de nacht. Ook hebben we een dochtertje er bij nu 2 weken. Alle adviezen zijn welkom. Laten huilen, troosten, wachten, afleiden van alles geprobeerd.
2 jaar geleden
Onze dochter ook in juli 2 heeft vorige week ook zo geslapen! Normaal 07 wakker en 18:30/19 naar bed. Echt wakker liggen tot 21:00 maar niet jammeren, echt spelen. Middag dutje doet ze nu zelf soms 3 uur ipv 2, ik denk dat hun hoofdjes vol zitte.We hebben dit zo gelaten en ritme aan gehouden. Is nu weer over, gelukkig🤭
2 jaar geleden
Ik denk dat hij qua aantal uren prima.
Je komt uit op zo'n 13/14 uur per etmaal en dat lijkt vrij gemiddeld. Je kindje sliep misschien daarvoor altijd bovengemiddeld veel?
Als hij verder uitgerust en overwegend blij is, geen zorgen. Dan wordt het of blijven genieten van het uitslapen en 's avonds later in bed. Of toch vroeger erin en je avond terug en dan wel om 6.00/7.00uur wakker worden ;)
2 jaar geleden
Ik ben er achter gekomen dat er tandjes dwars zitten. Misschien is het ook iets wat bij jou kan speleb
2 jaar geleden
Reactie op Chrisjanssen
Ik ben er achter gekomen dat er tandjes dwars zitten. Misschien is het ook ...
Ik zal eens kijken dankje!
2 jaar geleden
Reactie op Chrisjanssen
Ik ben er achter gekomen dat er tandjes dwars zitten. Misschien is het ook ...
Ik zal eens kijken dankje!
2 jaar geleden
Zal wel weer een fase zijn, maar toevallig doet onze dochter van juli 2020 sinds 1,5 week precies hetzelfde.
Met het middagdutje is ze binnen een paar minuten vertrokken en slaapt ze netjes 1,5-2 uur.
In de avond gaat ze om 19.00 naar bed en ligt dan rustig nog 1 tot 2 uur rond te rollen, te kijken, te zingen, te kletsen en stiekem haar slaapzak open te ritsen 🙈 Heel soms gaat ze na een uur ook huilen, naar mijn idee omdat het in slaap vallen maar niet lukt. Meestal valt ze vanzelf in slaap en slaapt dan door tot de ochtend. Ze is verder wel vrolijk dus hoop dat het inslapen snel weer normaal gaat. Ik probeer wel zoveel mogelijk de vaste routine aan te houden. Ik merk ook dat ze beter inslaapt als ze in de middag nog even buiten heeft gespeeld, al kan dat niet altijd qua weer.