6 Reacties

één jaar geleden

Hoi! Helaas heel erg herkenbaar. Mijn dochter is in augustus gestart en sindsdien wordt er iedere week wel een virus mee naar huis genomen. In de Kerstvakantie is bij ons het hele gezin goed ziek geweest. We konden vervolgens een week bijkomen maar inmiddels is iedereen alweer verkouden 😅 Ik vind het vooral heel zielig voor onze jongste van drie maanden, die in haar korte leven meer verkouden is dan niet.... Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen. Ik laat mijn dochter af en toe eens thuis om haar lichaam de kans te geven even bij te komen. (En natuurlijk wanneer ze echt ziek is)

één jaar geleden

Ik denk ook dat het erbij hoort. Onze dochter gaat al vanaf 13 weken naar de opvang en was in het begin ook vaak verkouden. Nu is ze 2.5 en is ze nauwelijks nog (erg) verkouden of ziek. Ik denk dat ze juist door al die virussen een weerstand opbouwen, en hoewel het uiteraard zielig is voor je jongste, denk ik dat zij er baat bij gaat hebben doordat ze nu al veel weerstand opbouwt 🙂 neemt niet weg dat het vervelend is, sterkte! 🍀

één jaar geleden

Wij hebben dit met onze dochter gehad. Die is een half jaar aan de lopende band ziek geweest. Elke keer als ze dan even opknapte en ging naar de crèche was het raak. En flink ook. Hoge koorts en echt ontzettend ziek. Ze hebben toen haar ijzer geprikt. Ze zat laag in haar ijzer. IJzerdrankje voorgeschreven gekregen en sindsdien gaat het goed. Niet meer heel ziek geweest. Wel af en toe een snotneus. Volgens de kinderarts zijn kinderen die laag met hun ijzer zitten veel minder weerbaar tegen virussen

één jaar geleden

Hier ook elke keer zoon ziek na peuterspeelzaal. 🫠

één jaar geleden

Hier ook.. van de week een weekje thuis gehouden om te herstellen in de hoop dat hij komende week weer wat meer kan hebben 😁

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Hier ook.. van de week een weekje thuis gehouden om te herstellen in de hoo ...
Helaas.. hij was 2 dagen weer redelijk zichzelf. Vanmorgen naar de peuterspeelzaal geweest en vanmiddag al overgeven 😅 nu al 2x zn bed verschoond 😢 Ben er helemaal klaar mee. Laat de zomer maar komen! Ik denk dat we alles nu krijgen van de corona jaren.. dat er daarom geen eind aan lijkt te komen 😅