22 Reacties
2 jaar geleden
Bij de zeeman inderdaad. Ik heb een tijd geleden al boxers en hemden gekocht voor onze zoon en hij vind het geweldig hahah
2 jaar geleden
Ik heb ze bij c&a besteld. Ook niet duur (als je multipacks koopt). Wij zijn al een half jaar over op boxer met hemd. Was even wennen, maar vind het nu zoveel handiger dan romper! En ze rekken mee dus luier past er makkelijk onder. Ondertussen kleding maat al groter, maar onderbroek en hemden passen nog steeds goed! Scheelt ook weer haha
2 jaar geleden
Ik heb ze voor mijn zoontje gehaald bij de zeeman en action.
Veel makkelijker nu. En met het warme weer nu lekker alleen een boxershort aan.
2 jaar geleden
Vanaf welke maat zijn te halen bij Zeeman of c&a? Nu nog prima in de rompers, maar inderdaad met het warme weer ook fijner om een onderbroekje te hebben.... En als ze hopelijk straks zindelijk wordt!
2 jaar geleden
Vanaf welke maat zijn te halen bij Zeeman of c&a? Nu nog prima in de ro ...
Vanaf maat 92 kan ik ze vinden bij c&a
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/search?q=Onderbroek&categoryId=15225&sort=3&facets=ads_f10042_ntk_cs%3A2+tot+10+jaar+%2F+Mt.+92-140
2 jaar geleden
Weet iemand of ze ook ergens vanaf maat 86 ergens te krijgen zijn? 92 is hier echt nog te groot 😔
2 jaar geleden
Weet iemand of ze ook ergens vanaf maat 86 ergens te krijgen zijn? 92 is hi ...
Heb even google geraadpleegd, maar kan zo gauw niks vinden. Maar sommige merken vallen kleiner uit. Ik heb bv een shortama van c&a maat 98/104 waarvan de broek nog veel te groot is, maar we hebben nu een shortama van de action meegenomen in maat 98/104 die goed past.. Misschien even reviews lezen om te kijken of sommige merken kleiner uitvallen?
2 jaar geleden
Had ik ook en heb toen via bol.com wel kunnen bestellen en bij de Hema 86/92 vallen erg klein. Dus die zou wel goed kunnen zitten.
2 jaar geleden
Hema in ieder geval. Zijn vaak ook afgeprijsd. Bevallen hier erg goed.