12 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben ook besloten om het bij 1 kind te houden. Mijn bevalling was niet super. Financieel vind ik het fijner om nog leuke dingen te kunnen blijven doen zonder elk dubbeltje om te draaien en ik heb nu ook gewoon lekker mun draai gevonden en hebben het heerlijk met zun 3e. Ik moet er niet aan denken de slapeloze nachten nog eens te hebben ik heb zo mijn slaap nodig. Ook denk ik wel doe ik hem niet te min door geen broertje of zusje te geven. Maar ik geef hem nu alle aandacht die hij wil en ik ga straks als hij groter is ook niet moeilijk doen mocht hij Willen afspreken of een vriendje mee op vakantie willen.
2 jaar geleden
Reactie op Lauwww
Hoi,
Hier ook bewust 1 kindje. Ik kan het lichamelijk niet meer aan denk i ...
Wat heb je voor kanjer de jongen of meisje
2 jaar geleden
Hier mischien ooit een tweede maar voor nu is 1 prima,we hadden een andere start ( ze kwam iets meer dan 5 weken te vroeg) wat ik vooral zelf als echt pittig ervaarde wat bij een volgende weer kan ( hoeft natuurlijk niet)
En man heeft autisme waardoor ik de zorg van haar en het huis meer en deels op me neem zo niet gaat dit vaak ten kosten van zijn werk of iets, ik vind het niet erg we wisten dit natuurlijk wel van te voren maar een tweede zal dan echt wel heel erg pittig zijn
En Ook aangezien onze dochter
heel erg op ons lijkt haha een hele duidelijke eigen mening heel eigenwijs en je echt goed grensen moet stellen vind ik voor nu 1 ook wel prima.🤭
2 jaar geleden
Reactie op Ellis_
Hier mischien ooit een tweede maar voor nu is 1 prima,we hadden een andere ...
Hallo.. Hier alleenstaande moeder 24/7 kids altiid hele jaar door, met twee Kids... Ja het is pittig alleen twee kindjes, maar aan de andere kant als jullie wel voor een tweede gaan dan, weet je waar je voor gekozen hebt omdat je weet dat mis 2/3 meer op jou schouders komt en 1/3 je man ivm zijn autisme
2 jaar geleden
Reactie op Lauwww
Hoi,
Hier ook bewust 1 kindje. Ik kan het lichamelijk niet meer aan denk i ...
Wat voor soort zwanger schap heb je gehad dan dat je lijf nog aan herstellen is na twee jaar
2 jaar geleden
Hier ook bewust 1 kindje. Een rotbevalling gehad en daarna een huilbaby en allerlei andere issues. Er was ook altijd wel iemand ziek. Ik ben slecht bestand tegen stress en het geluid van huilen. Ook ga ik heel slecht op amper slapen en heb ik veel tijd voor mezelf nodig. Ik ben mezelf volledig kwijt geraakt en wil dat niet nog een keer.
2 jaar geleden
Hier ook bewust 1 kindje. Een rotbevalling gehad en daarna een huilbaby en ...
Ja dat herken ik ok...
VRIEND
2 jaar geleden
Hier ook bewust 1 kindje. Een rotbevalling gehad en daarna een huilbaby en ...
Zo herkenbaar! Voor mij precies hetzelfde. Het eerste jaar was zo zwaar. Ik ben daar nu nog van aan het herstellen. Ik ben ook mezelf compleet kwijtgeraakt ik ben dat nu langzaam weer aan het opbouwen. Nu vind ik het moederschap ook eindelijk leuk na 2 jaar en m'n relatie is eindelijk weer hersteld gelukkig. Moet er niet aan denken om het risico te nemen dat alles weer aan een zijden draadje hangt!
2 jaar geleden
Reactie op Maria123
Zo herkenbaar! Voor mij precies hetzelfde. Het eerste jaar was zo zwaar. Ik ...
Precies
2 jaar geleden
Reactie op N K
Beetje aparte vraag wel..
Mijn lijf is ook nooit meer de oude geworden na 2 ...
Oh ja dan snap ik het wel, dan ga je je bekken niet meer opnieuw belasten... Want ondanks dat de vrouw gebouwd. Is flinke aanslag
.. Bij mij is wel goed gekomen, alhoewel, als ik in bed lig en op mijn zij doen mij heupen ok zeer..