96 Reacties

4 jaar geleden

Ik las de verhalen in deze rubriek altijd en dacht... wat overdreven. Daar heb ik geen last van. Tot ik ‘s avonds bij het opruimen een vol glas water in de prullenbak leegkieperde i.p.v. in de gootsteen. Oké, ik ben dus net zo.

4 jaar geleden

Hier een 🙋🏻‍♀️ Die helemaal geen geduld meer heb en snel boos kan worden 🙇🏻‍♀️. Heb wel gemerk dat ik last tijd kort loontje heb en snel boos kan worden Wordt gek van me zelf..

4 jaar geleden

Ik ben tegenwoordig alles kwijt. Als ik dat dan tegen mijn man zeg pakt hij het zo van de plek waar ik zojuist uitgebreid had staan zoeken. Heel irritant is dat haha

4 jaar geleden

Reactie op Rooss

Haha, dat korte lontje is herkenbaar. Vervelend kan dat zij he. Vooral ook ...
Nou behoorlijk inderdaad, ik kan er later vreselijk om lachen. Hier thuis zeggen de mannen al..pas op hormoontje komt eraan. Wat hormonen met je doen is en blijft ongelooflijk😉. Leuke topic is dit... Lekker luchtig en gewoon even eerlijk/heerlijk/knullig je verhaal typen.

4 jaar geleden

Zo kreeg de hond op een dag 4 keer eten in plaats van 2. Ik was gewoon vergeten dat ik net eten had gegeven🐶en dat 2 keer op 1 dag. De hond hoorde ik niet klagen trouwens🤣

4 jaar geleden

Muesli eten met een vork..🤦🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op virgily

Zo kreeg de hond op een dag 4 keer eten in plaats van 2. Ik was gewoon verg ...
Met zulke oogjes zou ik ‘m sowieso 30x per dag eten geven. Té schattig🥰

4 jaar geleden

Opzoek naar je autosleutels in je tas, terwijl het portier van de auto al open is met de sleutel in het contact, de waterkoker kwijt zijn en deze terugvinden in de koelkast, je man die jou je pinpas in de vriezer ziet leggen.. dit allemaal de afgelopen 24 uur, ik vind het knap..

4 jaar geleden

Bananen in de bestek la

4 jaar geleden

Op oudejaarsavond raakte ik eerst de gewone autosleutels kwijt, reservesleutel opgehaald en die vervolgens ook kwijt geraakt. Binnen een paar uur🙈

4 jaar geleden

Een zielige film kijken zonder te janken. Erna een reclame zien met een puppy en volledig in tranen zijn.

4 jaar geleden

Reactie op bunnymom

Met zulke oogjes zou ik ‘m sowieso 30x per dag eten geven. Té schattig🥰
🐶onze eerste baby 🐶🙈

4 jaar geleden

Opruimen en niet weten meer waar ik alles weggelegd heb.. mijn man is daar heel blij mee... not ik had bijv. Zijn usb sticks 6stuks in een doosje nog eens in een doosje gedaan🤔😅 want die doosjes wilde ik bewaren maar namen zoveel plek in.. tot het moment dat mijn man die nodig had heel het huis overhoop gehaald en niet meer kunnen vinden. Maar aan iemand een usb stick gevraagd om te lenen. Tot we een week later mijn man het doosje nodig had voor iets en hij zag dat er nog een doosje in zat en hij die opende.😅 tadaaa usb sticks. Mag niks meer opruimen van mijn man🤣

4 jaar geleden

Make-up aanbieding spotten via de reclamefolder app. 1+1 gratis van L'loreall bij Etos en 1+1 gratis van Maybelline bij Kruidvat. Dussss ik eerst naar de Etos, reken 2 producten van Maybelline af (de volle mep zonder korting) en accepteer geen bon. Eenmaal buiten dacht ik; shit! Ik heb 19 euro gepint ipv 10 ofzo..... Dus ik terug naar binnen en geruild voor 2x L'loreall (die hier dus wel in de aanbieding was) 😅. Moraal van dit verhaal; totaaaaal niet scherp en bewust van wat ik aan het doen was. Maar de intentie was goed😆. Dan voel je je echt zo zwanger met zwangerschapdementie 😂

4 jaar geleden

Huilen om een dode kikker, terwijl ik kikkers zo haat vond ik het zo zielig. Tijdens het koken gooide ik zo een stuk kipfilet weg en reserveerde ongekookte rijst vanavond 😂

4 jaar geleden

Je tas in de tram vergeten, met je vitamine pillen en dure crème spoeling 🙈 tasje terug via andere chauffeur maar wel zonder de crème spoeling😒

4 jaar geleden

Huilen omdat je broer je kinder surprise ei afpakt die ik voor mezelf had gekocht 😂🤣

4 jaar geleden

Niet echt een gekke actie, maar de laatste weken kan ik echt ineens huilen om dingen. Zielige reclames, films, als ik ineens bedenk dat ik iets onaardigs heb gezegd en ga zo maar door. Van de week bij de hond in de mand gelegen knuffelen en huilen, omdat ik streng voor hem was geweest buiten😂 Verder geen last van hormonen🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Em2022

Niet echt een gekke actie, maar de laatste weken kan ik echt ineens huilen ...
Ik lig helemaal dubbel hier😂

4 jaar geleden

Huilen om een dode kikker, terwijl ik kikkers zo haat vond ik het zo zielig ...
Ik zit hier hardop te lachen, dank je 😆