96 Reacties

3 jaar geleden

Huilen omdat er een dood egeltje in de straat ligt..🙈 mn pinpas “kwijt” raken terwijl die gewoon op dezelfde plek ligt zoals altijd. Pincodes vergeten, en zo kan ik nog wel even doorgaan..😂 vind mezelf soms ook heel erg grappig haha

3 jaar geleden

Heb alleen dit weekend al 2 x het gas van het fornuis aan laten staan waar ik dan uren later pas achter kom. Sleutels eigenlijk standaard kwijt en barst net zonder reden in tranen uit omdat de dodenherdenking begon. Maar verder gaat het best lekker 💪🏻

3 jaar geleden

Reactie op JVB1712

Heb alleen dit weekend al 2 x het gas van het fornuis aan laten staan waar ...
Ik moest ook huilen door de dodenherdenking 😅

3 jaar geleden

Reactie op KatrienDuck

Ik ben afgelopen maandag mijn pincode vergeten. Het is inmiddels bijna vrij ...
Wel goed voor je rekening 😇

3 jaar geleden

Huilen omdat mijn schoonmoeder haar stoma weer eens lekte en om dat zo zielig vond. 😅

3 jaar geleden

Vannacht naast m’n bed staan huilen omdat ik kramp had in m’n scheenbeen en m’n man niks voor me kon doen

3 jaar geleden

Reactie op Merel-Janique

Ja dat had ik laatst ook! Helemaal top als de knipper lichten van je auto d ...
Haha ik probeerde de auto van mijn vriend op slot te doen met mijn sleutel. En inderdaad ook pas na een aantal x drukken en stomverbaasd zijn dat het niet werkt er achter komen dat je met de andere auto bent 😂 mn vriend lag helemaal dubbel natuurlijk....

3 jaar geleden

Reactie op anouk3004

Haha ik probeerde de auto van mijn vriend op slot te doen met mijn sleutel. ...
Haha ja, of nadat je weg bent geweest met de auto de ene auto zoeken terwijl je de andere mee hebt de ene heeft een knopje dus die vind je die wel zo weer terug maar gebeurd natuurlijk niet als ik die auto mee heb😂

3 jaar geleden

Reactie op Deniizblbl

Sokken van mijn man perongeluk in de prullenbak gegooit in plaats van in de ...
Had ie ze zelf maar in de was moeten gooien! ;)

3 jaar geleden

Net willen voelen of de (cafeïne vrije) koffie die ik had gezet nog warm was. In plaats van dit aan het kopje waar ik het in schonk te voelen, mijn hand in de straal koffie houden... Ja die is nog kokend heet ja 😅

3 jaar geleden

Reactie op theHead

Had ie ze zelf maar in de was moeten gooien! ;)
Haha zo gooide ik ook mijn sokken weg.. En vroeg ik me dochter de hond eten te geven. Ik zette het alvast klaar. En ze vraagt mij, moet ze nog eten waarop ik zeg, nee ze heeft al gehad. Tot ik ging koken en t zag staan.

3 jaar geleden

Oh... door mn zwangerschap diabetes op dieet.. na week "niks" meer mogen en overal klaar mee te zijn. Bakt me vriend een ei voor me. Maar hij was nog wat te zacht.. Ik kon t ei wel tegen t plafond gooien. Was zo verdrietig en teleurgesteld in alles.. 😂😅

3 jaar geleden

Thuis komen van de gamma en er dan achter komen dat je alles in de bouwmarkt hebt laten staan. Gewoon na het betalen vrolijk naar buiten lopen met niks.... 🤦‍♀️Gelukkig is dit maar twee keer gebeurd😱🤪

3 jaar geleden

Welterusten zeggen tegen je vent Ipv goedemorgen! 😂

VRIEND

3 jaar geleden

Vaatwasblokje in vuilnisbak gooien ipv vaatwasser. En dan niet snappen waarom de vaat niet schoon is haha

3 jaar geleden

Huilen dat ik niet kon schoonmaken. Vervolgens een schoonmaak team Google en nog harder huilen om de prijs. Me vriend vroeg wat er aan de hand was. En die begon te lachen. Ik kan toch schoonmaken? Ohja 🤓🥴