21 Reacties
2 jaar geleden
Kyan was met 18 maanden al 87cm en 13 kg.
Denk dat hj nu rond de 89 cm is.
Bovenkleding draagt hij in ieder geval al maat 98, broeken maat 92.
Krijg zelfs regelmatig de vraag wanneer hij 3 wordt, ze geloven niet dat hij nog geen 2 is
2 jaar geleden
Jack is 81cm en 9,7 kilo. Ik let op of hij goed eet. Als hij heel slecht begint te eten dan trek ik ergens aan de bel.
Maar als je kindje aangeeft genoeg gehad te hebben en het is ook genoeg dan zou ik me geen zorgen maken.
Mijn broer en ik hadden vroeger ook ondergewicht tot een jaartje of 6 maar we aten zeker wel voldoende.
De een is tenger en de ander voller.
2 jaar geleden
Luna is, 22 maanden, denk ik 88 cm en bijna 14 kilo. Luna is juist wat 'stevig'. Wel gewoon in balans maar ook soms de vraag wanneer ze 3 wordt. Misschien omdat ik klein en tenger ben haha. Luna is een grote eter maar krijgt alleen gezonde dingen dus ga ervan uit dat ze het nodig heeft.
2 jaar geleden
Lengte exact weet ik niet maar nu in maatje 86 en rond de 10,2kg.
Inderdaad wat smal (ze heeft altijd met haar lengte op de gemiddelde lijn gezeten en gewicht -2)
Eten is niet haar favoriete bezigheid, alleen als het lekker is (chocola, ijs, koek) brood en warm eten variëren soms erg goed soms met veel moeite een paar hapjes. Ze krijgt nog wel een flesje voor het slapengaan
2 jaar geleden
Onze dochter is 22 maanden 86cm en weegt 14 kilo. Ik vraag me af of dat niet veelte zwaar is.
2 jaar geleden
Hier 22 maanden draagt maat 86 van broeken taille te groot en lengte te kort. 92 lengte goed taille te groot. Hier ook lang en tenger