8 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje ok twee in juli blijft lekker in z'n oude bed tot drie jaar of langer zolang past past het
2 jaar geleden
Ik lees met je mee. Wij zitten ook te denken aan een peuterbedje. Maar die van ons heeft nog even 4 maanden tot dat hij 2 jaar is maar vind het geweldig en heerlijk om onder de dekens te liggen in een echt bed haha
2 jaar geleden
Onze dochter wordt in juli ook 2, met de 3e op komst er voor gekozen haar toch alvast aan een peuter bed te laten wennen. Maar eigenlijk was dit niet nodig. Ze slaapt er direct al goed in. Blijft 's ochtends netjes zitten en roept ons dan. Als ze er wel zelf uit komt is er ook echt wat aan de hand. Eerste 2 nachten moesten we haar wel steeds terug leggen, maar dit hield al heel gauw op.
2 jaar geleden
Hier hielp het om haar eerst haar middag dutjes erin te laten slapen. Wanneer dit goed ging deden we het ook voor de avond.
Wat ook hielp was dat we het bedje eerst wat kleiner maakte (door het af te sluiten met een voedingskussen) waardoor ze nog wel dat geborgen gevoel had. Ter info: wij hadden vanaf haar geboorte een meegroei bed. Omdat de kraamverzorgster dit nog te groot vond moesten we onze dochter eerst in een wiegje op onze kamer doen. Nou ik kan je zeggen na 4 weken slecht slapen en we dit zo hadden gedaan, hebben we alleen nog maar goede nachten gehad haha
2 jaar geleden
Dankjewel meiden! We hebben besloten het bedje nog niet te gebruiken. Bedje mogen we terug sturen echt super service🤭 ze slaapt 2 dagen zo slecht en in haar eigen bedje nooit problemen gehad. Wij wachten lekker tot ze dr bedje beu is, en dat duuer denk ik nog wel even. Hier te snel dus!
2 jaar geleden
Reactie op Olifantje-24
Weet je... Ik ben altijd van mening zolang het wiel mooi draai, niet veranderen.. Veranderingen brengen ok onzekerheden