16 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb deze uitnodiging verstuurd. (Gewoon via Messenger) Wij doen met 12 mensen. Zelfde als vorig jaar. Onderaan heb ik gezet dat ze maar het verlanglijstje aan mama en papa moeten vragen. 😂 Niet zo subtiel dus.

2 jaar geleden

En toevallig vandaag eens poging gedaan tot een taart in het bijenthema. Lekker vroeg proberen zodat het perfect lukt voor het feestje. 😜

2 jaar geleden

Reactie op Brutaila

En toevallig vandaag eens poging gedaan tot een taart in het bijenthema. Le ...
Hahaha, mss niet zo subtiel. Maar wel duidelijk en netjes toch? En wat een ontzettend leuke uitnodiging en thema. Op tijd bezig met de taart! Echt heel leuk!

2 jaar geleden

Wij vieren het niet groots. Alleen met opa's, oma's, ooms en tantes. Mijn ouders zijn op vakantie dus we vieren het in 2x. Ik denk erover om op de dag zelf met schoonfamilie naar de Beekse bergen te gaan. Van mijn ouders krijgt onze zoon klompen en een overall (iets uit onze jeugd haha). En van schoonouders waarschijnlijk een abonnement op Pukkemuk (heeft binnenspeeltuin, water speeltuin, kinderboerderij etc). Ik heb wel een lijstje gemaakt, maar daar staat niet veel in, omdat wij liever niet teveel speelgoed krijgen. Dus enkel wat knutsel spullen en verder vragen we dagjes uit 😁 Ik heb 2 vriendinnen met kleinere kinderen die ik ook vraag, maar op een dag die voor hun uit komt en dan overleg ik wat ze leuk vinden om te gaan doen. Vorig jaar hebben we het hier thuis gevierd met onze gezinnen en heb ik zelf een taart gemaakt. Toen heb ik ook met vriendinnen een andere dag afgesproken zodat de kindjes lekker konden spelen.

2 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Wij vieren het niet groots. Alleen met opa's, oma's, ooms en tantes. Mijn o ...
Ook heel erg leuk!

2 jaar geleden

Ons meisje is helemaal gek van cocomelon, dus we geven een cocomelon feestje voor opa’s, oma’s, ooms en tantes. Bij de uitnodiging zet ik dan idd gewoon een link naar lijstje.nl. Ben niet zo subtiel 🤣

VRIEND

2 jaar geleden

Wij vieren het met hetzelfde gezelschap als vorig jaar. Alleen naaste familie. Totaal 12 personen. Is prima en druk genoeg voor mn dochter. We vieren het vanaf half 3. Alleen de middag dus. Mijn familie vraagt meestal aan mij wat ze moeten kopen. Vind het ook prima als ze zelf iets kopen hoor, maar meestal vragen ze waar behoefte aan is 😊

2 jaar geleden

Dit jaar wordt het weer groots gevierd (kom met mijn ouders, broers, zussen en aanhang al uit op 19 personen). Zoontje is precies in de zomervakantie jarig dus toch maar weer afwachten wie er van mijn verdere familie komt, waren er vorig jaar een aantal op vakantie dus verwacht dit jaar ook weer. Heb het vorig jaar tussen 10:00 uur en 18:00 uur dacht ik gevierd, en visite kwam goed verdeeld. Vorig jaar geen verlanglijstje doorgegeven maar zoontje heeft inmiddels zoveel speelgoed dat ik het dit jaar wel doe. Heb inmiddels al een aardig lijstje weten te maken. Zijn dit jaar verhuisd naar een eengezinswoning dus hopelijk kunnen we zijn verjaardag in de tuin vieren. Thema wordt dit jaar Woezel en Pip (vorig jaar jungle)

2 jaar geleden

Ik vier het net als vorig jaar met dichtstbijzijnde vrienden en familie. Maar da’s best een groot clubje 🙈 (alleen met de fam zitten we al op 20 man ofzo). Vorig jaar verdeeld over 2 dagen maar dit jaar doe ik er maar 1. Hebben een veldje voor dus hoeft ook niet allemaal in huis/tuin en denk dat ik ook een springkussen wil huren.

2 jaar geleden

Reactie op jessynaomi

Ik vier het net als vorig jaar met dichtstbijzijnde vrienden en familie. Ma ...
Oh en vorig jaar verlanglijstje gemaakt. Ben ik nu weer mee bezig zet gewoon bij het berichtje kado tips en dan een linkje erbij.

2 jaar geleden

Dit jaar wordt het weer groots gevierd (kom met mijn ouders, broers, zussen ...
Heb je nog leuke ideeën voor kadootjes?

2 jaar geleden

Reactie op jessynaomi

Heb je nog leuke ideeën voor kadootjes?
- Duplo - Toet Toet - keukenspulletjes - knutselspullen - 4 in 1 puzzels - boekjes - buitenspeelgoed - electro - colorino - egelblokken - Quercetti FantaColor Junior  - hamertje tik - vtech magibook - muziekinstrumenten

2 jaar geleden

- Duplo - Toet Toet - keukenspulletjes - knutselspullen - 4 in 1 puzzels - ...
Oh leuk! Dankjewel. Die quercetti kende ik nog niet

2 jaar geleden

Hallo, hier geen meid maar een vader, Alex wordt 1 juli alweer twee jaar. Wij hebben het echter zo gepland dat onze tweede rond eind juni / begin juli wordt geboren. Dus we moeten even kijken hoe het uit komt. Sowieso vieren wij het met een klein groepje, als het door kan gaan. Alex houdt niet van grote groepen of veel geroezemoes om hem heen.

2 jaar geleden

Dank jullie wel voor het delen!

2 jaar geleden

Reactie op Martijn050

Hallo, hier geen meid maar een vader, Alex wordt 1 juli alweer twee jaar. ...
Oh spannend een tweede bijna op komst! Veel geluk alvast!