51 Reacties

3 jaar geleden

2 tandjes hier met iets meer dan 10 maanden

3 jaar geleden

Hier de onderste 2 tanden zijn door aan het komen en boven 2

3 jaar geleden

0 hhaaha ik vrees dat ze straks allemaal tegelijk komen 😬

3 jaar geleden

Hier ondertussen de eerste kies al doorgekomen vorige week 😂 nu 8 tanden en een kies

3 jaar geleden

Hier nu 8 tandjes en volgens mij komen er 4 kiezen tegelijk nu🥴😅

3 jaar geleden

Hier al een tijdje 8 tandjes en heb het idee dat er nu een kies aan het doorkomen is.

3 jaar geleden

Tand 3 is net door.. de 3e onder. Nog niks boven

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Hier ondertussen de eerste kies al doorgekomen vorige week 😂 nu 8 tanden e ...
En vandaag de 2de kies gesignaleerd 😅🤣

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

En vandaag de 2de kies gesignaleerd 😅🤣
En vandaag de 3de kies.. kunnen ze ook te snel zijn met het krijgen van tandjes of maakt dat niet uit?? Weet iemand dat?

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

En vandaag de 3de kies.. kunnen ze ook te snel zijn met het krijgen van tan ...
Hier ook 3 kiezen die tegelijk nu komen! Ze was 3.5 maand met der eerste 2 tandjes...nu 8 tanden en dan die 3 die nu doorkomen!

3 jaar geleden

Onze kerel is net 1 jaar geworden en heeft nog geen één tandje dat doorgekomen is😂🙈. Vind het wel schattig. Daarbij ook makkelijk: we hoeven nog geen tanden te poetsen haha! Komt vanzelf.

3 jaar geleden

Hier dacht ik dat de tandjes niet zouden doorkomen voor haar 1e verjaardag. Maar toevallig vorige week met jaar 11 maanden een mini tandje ontdekt 🎉🎉

3 jaar geleden

Gisteren is tandje 5 doorgekomen en vandaag al nummer 6. Volgens mij is nummer 7 ook on aantocht.

3 jaar geleden

Hier al 10 tandjes 🙊

3 jaar geleden

Hier is de eerste kies al door 🙈 🦷

3 jaar geleden

Hier ondertussen 9 tanden en 4 kiezen 😂 en bij jullie kleintjes?

3 jaar geleden

Een aantal dagen na z’n eerste verjaardag zijn de twee bovenste middelste voortandjes begonnen met doorkomen en vlak daarna de snijtandjes aan weerszijden. 4 stuks nu dus in totaal. Daar is het vooralsnog bij gebleven, haha! Onderin nog geheel tandloos🙃.

3 jaar geleden

Zoontje heeft 8 tandjes. Lijkt erop dat zijn kiezen aan doorkomen zijn, hij heeft erg last ervan

VRIEND

3 jaar geleden

2 tandjes onder, 4 tandjes boven en de eerste 2 kiezen komen op het moment door...au au

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Hier ondertussen 9 tanden en 4 kiezen 😂 en bij jullie kleintjes?
Hier tien tanden en vier kiezen. 😅