16 Reacties

één jaar geleden

Nou hier, staat ok veel TV aan, en eigelijk te veel voor mii gevoel, maar je zegt zelf even een rust moment. Ik ben alleenstaand en ik gebruik veel zodat ik even lekker rustig kan koken..

één jaar geleden

Zo'n 20 min, bij ons staat eigenlijk bijna nooit de tv aan.

één jaar geleden

Alleen als 's ochtends een half uur en tijdens het koken.

één jaar geleden

Hier 20 min tijdens het eten koken. Dan moet hij wel van te voren de woonkamer weer in oorspronkelijke staat hersteld hebben (de speelkamer mag dan best een ravage zijn). Daar is hij het niet altijd mee eens, dus dan zijn het minder minuten.

één jaar geleden

Niet dagelijks, soms doordeweeks als ik kook. Circa 20 minuten. Ik denk +- 4x per week is dat. En soms op een vrije dag als ik de baby instop overdag, dan een halfuurtje. Dat is denk ik 2x per week.

één jaar geleden

Jeetje zo weinig allemaal, dat had ik niet verwacht

VRIEND

één jaar geleden

Hier staat de tv ook aan, maar daar kijkt ze nauwelijks naar. Wat ze wel heel de dag zou willen is filmpjes kijken op de ipad. Dat probeer ik wel in te dammen want ze kijkt zo een uur of meer achter elkaar. Alles bij elkaar kom ik ook wel aan 2 of 3 uur denk ik verspreid over de dag.

één jaar geleden

Bij ons mag hij tijdens het koken tot het avondeten iets kijken dat is elke avond ongeveer 30 minuten

één jaar geleden

Ik kom op sommige dagen ook wel op 2 of 3 uur uit hoor. Ben vaak alleen hele dagen met de Kids. (Peuter en baby 6 maanden) We gaan er veel op uit, maar ik moet soms ook ècht even m'n rust hebben aangezien ze ook geen middagslaapje meer doet en echt continu aan staat. Dan liggen we gezellig samen op de bank en kijken we een film als de baby slaapt. Soms staat het aan op de achtergrond maar speelt ze wel gewoon. Het verschilt per dag.

9 maanden geleden

Half uurtje tijdens het koken. En in het weekend soms ook tijdens het middagslaapje van haar broertje

9 maanden geleden

Alleen als de haren gedaan moeten worden. Ik vind het wel pittig zo om zoveel mogelijk scherm vrij op te voeden (3j,1j,4maanden). We willen nu een timio bestellen om toch een beetje rust momenten in te lassen

6 maanden geleden

Ik heb een ipad en via mijn foon kan ik instellen hoelang hij erop mag bijvoorbeeld van 15uur tot 19uur 19uur gaat hij naar bed.dan is het genoeg geweest.er is een app dat je het kan stellen via ipad en telefoon en kan je ook zien wat je zoon of dochter doet of als ze enge dingen downloaden kan jij het afkeuren!! Of als ze downloaden kan jij het ook afkeuren.

5 maanden geleden

Hier staat hij zo ongeveer de hele dag aan 🤣

2 maanden geleden

Van mij mag m'n dochter alleen tv kijken tijdens het koken. Van mijn man mag ze het ook 's ochtends als ik er niet ben. Ik denk dat ze gemiddeld daardoor op 30-60 minuten schermtijd per dag zit. Een uur vind ik op haar leeftijd (nu net 4) echt wel de max.

2 maanden geleden

S ochtends tijdens het broodje en 's avonds tijdens het eten koken. Verder staat hij uit