11 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Ik lees even mee 😊. Mijn man stelde mij gisteren deze vraag en ik wist het ook niet zo goed!

2 jaar geleden

Ik lees ook mee! Wij hebben een zoontje die 2 wordt en speelt eigenlijk nu pas leuk met het speelgoed van z'n eerste verjaardag. Denk aan de loopauto, glijbaan, driewieler etc. En z'n loopfiets heeft hij nog niet onder controle. Maar is misschien wel leuk voor een 2 jarige? Keukentje heeft hij ook al, klimrek ook al 🤷 dus ben ook een beetje lost

2 jaar geleden

Ik volg graag mee. Wij geven zelf een speelhuisje voor in de tuin en vragen een glijbaan. Verder heb ik duplo en smartmax op lijstje gezet maar inspiratie is welkom

2 jaar geleden

Wij willen ook een speelhuisje met zandbak geven . Op het lijstje staat nu een leer spelletje van Bumba ‘ was da dan Een stokpaard ‘ mijn eerste 100 woorden kaarten en een Barbie met paard .. verder geen idee 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Iriskepp

Ik lees ook mee! Wij hebben een zoontje die 2 wordt en speelt eigenlijk nu ...
Zo'n loopfietsje hebben ze snel genoeg door! Hebben we voor haar 1ste verjaardag gegeven (eentje met drie wielen die is om te bouwen tot 2 wielen), in het begin zat ze erop en deed ze paar stapjes.. laatste 2 maanden crosst ze er mee rond. Dus voor 2de verjaardag erg leuk! Onze dochter wordt in juli 2

2 jaar geleden

Wij hebben een abonnement op de speel-o-theek genomen dus vraag weinig speelgoed voor z'n verjaardag, omdat ik dat niet nodig vind 😁 Hier kun je echt alles lenen van loopfiets tot skelter tot bouw speelgoed, glijbanen, speelhuisjes.. Als er echt iets tussen zit wat hij geweldig vind willen we best overwegen om het te kopen, maar vind het sonde geld als het allemaal tijdelijk is. En zoals iemand ook al zegt speelt hij nog volop met het speelgoed wat hij op zijn eerste verjaardag gehad heeft. Ik heb op zijn lijstje: -Knutsel spullen (verf-/lijmkwasten, wasco krijtjes) -babypop, omdat hij grote broer gaat worden in oktober -En verder dagjes uit, bijvoorbeeld naar de Efteling, dierenpark, zwembad, speciale speeltuin ofzo. Ik zeg zelf altijd ik wil geen cadeautjes, ik wil herinneringen haha.

2 jaar geleden

Wij komen ook om in het speelgoed, dus ben wel van de praktische dingen: - beddengoed voor het toekomstige grote bed - een bed zijsteun (zodat hij er niet te snel uit valt) - rugtasje voor de voorschool - knutselspullen (klei, schaartje, maxi strijkkralen, magnetische zand) - tennisracketje - zonnebril - kleren De herinneringen maken is ook een goede. Daar staat nog van op het lijstje: indische hapjes met de overbuurvrouw maken en mee op de vrachtwagen van oomlief etc.

2 jaar geleden

Oh ja en wij hebben ook op het lijstje een bijdrage voor de toekomst die ze kunnen overmaken. Snap dat kinderen graag cadeautjes willen en die krijgen ze ook maar een bijdrage voor de toekomst op hun rekening is ook mooi. Mooie ideeën hier voorbij zien komen!!

2 jaar geleden

Wij hebben een loopfietsje en zullen nog wat kleinere cadeautjes erbij geven/vragen (knutselspullen en boekjes) En verder een aanvulling voor op dr rekening.... Ze heeft al zoveel en buitenspeelgoed in maart al aangeschaft, omdat het weer toen al lekker was en we nog niks hadden 😑 dus al een huisje, zandbak en speelgoed voor buiten

2 jaar geleden

Zoontje krijgt hier waarschijnlijk een loopfiets. Glijbaan nu tussendoor al gegeven. En keukentje heeft hij ook al van oma gekregen. Heb nu op zijn lijstje staan: - watertafel - werkbank - duplo uitbreidingen - toet toet uitbreidingen - electro - Smartmax - voorleesboekjes - Vloerpuzzel - stofzuiger - speelgoedeten etc - stoepkrijt (vind hij geweldig om te doen met zijn grote nicht) - hamertje tik

2 jaar geleden

Leuk voor de inspiratie dit topic 😊, mijn dochter wordt ook in juli 2 jaar en ik heb het volgende op een lijstje staan: - Duplo - Aanvullingen voor haar keukentje (ijsjes, brood van hout etc.) - Knutselspul: klei, verf, grote rijgkralen) - spelletjes: berenhonger en ik leer vormen en kleuren/kleurentorentjes - Kleding maar 98 voor de herfst - kapla - houten diertjes van Holztiger (daar hebben we er ook al veel van) - Boekjes zoals: vieze versjes, de gele ballon, dribbels verkleedkist, paco in de disco - een wiegje voor haar poppen - een zwaailint en speelzijde - vtech - magische camper Wij geven haar zelf denk ik een leertoren en nog iets kleins van het lijstje.