8 Reacties

2 jaar geleden

Is betrouwbaar. Echt waar.

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! 🙂 een positieve test is echt positief hoor. Een test kan wel vals negatief zijn wanneer je nog niet genoeg hormoon aanmaakt. Een vals positieve test komt eigenlijk niet voor tenzij je medicatie gebruikt die dit kan beïnvloeden.

2 jaar geleden

Ik zou ter bevestiging toch echt even een andere test doen omdat de early regelmatig vals positief aangeeft door de voorgedrukte lijn. In de zoekterm kan je ook zoeken naar Kruidvat early testen, ze staan hier helaas om bekend. Ik hoop van harte dat de volgende test die je gaat doen ook positief van zijn maar ik zou wel dan bijv de 2v5 halen of early Etos test oid.

2 jaar geleden

Ik ben helaas een paar uur later!!! Toch ongesteld geworden

2 jaar geleden

Reactie op RodeDuivel

Ik ben helaas een paar uur later!!! Toch ongesteld geworden
Oh jammer zeg 😞 hopelijk volgende ronde wel raak 🤞🏻

2 jaar geleden

Oohhw nu 2 gedaan.. beide zo enorm licht streepje na 1 minuut. Je moet goed kijken. Nog niet wijzer of dit nou pos of neg is. Wachten dus naar! Ik heb een enorm korte cyclus normaal en stipt optijd ongi, nu 5 dagen overtijd.. wat denken jullie?

2 jaar geleden

Ik ben al vanaf de 16e ovulatie testen aan het doen maar loopt niet op.....zie steeds een heel licht streepje.... hoop echt dat het deze dagen nou eens duidelijker word😵‍💫 volgens app zijn we nu op de vrucbtbaarste dagen, maar denk dat ik deze maand weer een erg lange cyclus heb #duurtlang😅