58 Reacties
4 jaar geleden
Ik had vrijdag wat bloedverlies (oud bloed) zondag ook eventjes. En nu sinds maandagmiddag continu oud bloedverlies. Vind het jammere dat de verpleegkundige zegt dat ik maar tot m’n 1e echo moet wachten. Die is 12-12. Ga vanmiddag weer bellen want het houdt niet op 😒 geen pijn overigens.
4 jaar geleden
Reactie op Guagua
Ik had vrijdag wat bloedverlies (oud bloed) zondag ook eventjes. En nu sind ...
Gewoon aandringen hoor! Toen ik voor de tweede keer belde, waren ze zo lief om te zeggen van: kom maar morgen langs, we willen je onrust wegnemen. Ik denk dat het idd ook onschuldig is in jouw geval, maar het is zo’n opluchting als je een hartje ziet kloppen!
4 jaar geleden
Reactie op Mrs20
Gewoon aandringen hoor! Toen ik voor de tweede keer belde, waren ze zo lief ...
Ga straks idd weer bellen. Is m’n eerste zwangerschap. Vind het bij mij alleen zo verwarrend 🤣 wij gingen net een IUI traject in toen ik erachter kwam dat ik zwanger bleek te zijn (wss door hsg onderzoek)
Bij ons is voortplantingsgeneeskunde ons 1e aanspreekpunt. De verloskundige hangt er nu maar een beetje zielig bij. En ik heb bij voortplanting maar beperkte uren dat je de verpleegkundige kunt bellen. 😒
4 jaar geleden
Reactie op Guagua
Ga straks idd weer bellen. Is m’n eerste zwangerschap. Vind het bij mij all ...
Wow! Daar verbaas ik me echt over. Je hebt dan toch iets meer zorgen en onrust 😔 en dan word je beperkt in het bellen van de verpleegkundige. “Mag” je je verloskundige gewoon bellen wanneer je wilt of moet je eerst de verpleegkundige hebben gesproken?
4 jaar geleden
Reactie op Mrs20
Wow! Daar verbaas ik me echt over. Je hebt dan toch iets meer zorgen en onr ...
Ja, ik mag de verloskundige wel bellen. Ik sta al bij ze aangemeld. En krijg daar 23 december een echo. Het is voor nu ook nog de vraag of ik überhaupt naar de verloskundige mag. Omdat ik crohn en epilepsie heb, kan het best zijn dat ik bij de gynaecoloog moet in het ziekenhuis.
En ja, het is best een gedoe allemaal 🤣 had vandaag gelukkig een ontzettend lieve verpleegkundige aan de telefoon die aangaf dat ik morgen dan langs mag komen als ik tijdens spreekuur bel. Maar twijfel ergens nog heel erg omdat er misschien nog helemaal niets te zien is zeg maar. Lastige keus nog
4 jaar geleden
Reactie op Guagua
Ja, ik mag de verloskundige wel bellen. Ik sta al bij ze aangemeld. En krij ...
Ik was precies 7 weken toen ik ging, maar ze zetten me terug naar 6+1 of 6+2. Het werd een inwendige echo en het hartje was te zien. Het begint al bij 5 weken te kloppen, dus de kans is groot dat er wel wat te zien is ♥️
Aaahh spannend je als je zelf nog gezondheidsklachten hebt. Ben zelf ook chronisch ziek, dus het wordt extra spannend.
4 jaar geleden
Wat spannend allemaal!
Rond mijn 5e week een aantal dagen een beetje bruine afscheiding gehad. Heb toen al een inwendige echo gehad, hier was nog niet veel op te zien een zwart rondje met daarin een puntje. De bruine afscheiding is toen gestopt. 5 dagen nergens last van gehad maar tot mijn schrik gister bij het afvegen rode afscheiding. Niet veel maar het maakt mij toch ongerust. Vk gebeld ik moet het even paar dagen aan kijken. Vrees nu toch wel dat het mis gaat.
4 jaar geleden
Reactie op Mrs20
Ik was precies 7 weken toen ik ging, maar ze zetten me terug naar 6+1 of 6+ ...
Net mocht ik terecht. Het ziet er niet goed uit bij mij. Er zijn een paar opties: of ik ben nu een miskraam aan het doorstaan óf ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik krijg vanmiddag te horen of het hcg in mijn bloed hoog is of normaal. Is het hoog is het een bbm. Toch nog spannend. Ook al is het helaas niet goed 😭
4 jaar geleden
Reactie op Mrs20
Dat wachten is echt slopend! Ik had, toen ik wakker werd op de dag van de e ...
Bij mij is alles gelukkig goed! Zojuist een kloppend hartje gezien. Helemaal gelukkig ❤️
4 jaar geleden
Ik heb sinds vandaag echt rood bloedverlies + stolsels & buikpijn.. ben bang dat het niet goed is, vanmiddag gebeld en maandag een echo, maar ben er bang voor😢
4 jaar geleden
Reactie op Mariska5-12
Ik heb sinds vandaag echt rood bloedverlies + stolsels & buikpijn.. ben ...
Zo vervelend die onzekerheid en dat wachten. Hoe ver ben je? Hopelijk komt er uit de echo positief nieuws.
Ik mag toch dadelijk al langskomen voor een echo ben zo benieuwd.
4 jaar geleden
Zo vervelend die onzekerheid en dat wachten. Hoe ver ben je? Hopelijk komt ...
Ik ben volgens mijn berekening nu 6w en 3d..
Laat het inderdaad maar snel maandag zijn dan hebben we duidelijkheid...
Spannend, ik duim voor je mee!☺️