11 Reacties

2 jaar geleden

Trybike hebben wij enorm succes!

2 jaar geleden

Hier ook de trybike, 1 groot succes!

2 jaar geleden

Bram hier scheurt de woonkamer door op zijn Berg Go2! Ook een aanrader:)

2 jaar geleden

Hier ook trybike, echt een success!

2 jaar geleden

Trybike. Zit er al op vanaf 1 jaar.

2 jaar geleden

Little Dutch had m’n dochtertje erg schik mee (als je een roze 2e hands zoekt…) en voor m’n zoontje nu een Veroretti gekocht, staat nog ongebruikt in de schuur maar was volgens m’n man goed materiaal. Hebben ons 1e loopfiets ooit in kliko kunnen gooien ivm gebroken plastic spaken, dus plastic in wielen zou ik afraden.

2 jaar geleden

Veloretti! Onze zoon fietst er elke dag op. Nu als driewieler maar kan ook als tweewieler.

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft voor zn 2e verjaardag gekregen: Loopfiets van de Decathlon " 10 inch Runride 500 Oranje/zwart,"

2 jaar geleden

Aja, vóór zn 2e verjaardag heeft hij wel een paar maanden actief met een plastice loopfiets (in de vorm van een motor) met brede banden gespeeld. Dat maakt de overstap wat makkelijker.

2 jaar geleden

De driewieler van bandits and angels kun je ombouwen naar een kleine loopfiets die mijn kleine heel leuk vind en waar hij snel oppastte. Nu heeft hij een specialized maar die is eigenlijk nog te groot,enkel zijn tenen kunnen bij de grond en volgens hem is dat genoeg (maar wel gemakkelijk voor ons want anders was hij al niet meer bij te houden 🙈)

2 jaar geleden

Op insta verkoopt iemand leuke loopfietsen (little_explorer_kidstoys)