8 Reacties

2 jaar geleden

De Puky valt hier in de smaak en dan de starter versie. Lekker simpel, kun je geen miskoop mee doen (tevens genoeg tweedehandsjes te vinden)

2 jaar geleden

Ik denk dat dit ook afhankelijk is van je kindje zelf 😁 sommige vinden de ene fijn en andere kunnen daar niks mee.. Ik heb een abonnement op de speel-o-theek, daar hebben ze ook loopfietsen dus kunnen we uitproberen haha. Misschien is dat een idee?

2 jaar geleden

Hier krijgen mijn meiden (tweeling) morgen een trybike. Ze lopen nog niet heel lang, en ik denk dat het voor hen makkelijker is om te oefenen met drie wielen. Handige is dat de trybike later om te bouwen is naar een tweewieler. Maar idd, kijk ook naar je kindje. Anders was m’n oog gevallen op een puky

2 jaar geleden

Ik lees even mee Denk dat het hier een Veloretti wordt

2 jaar geleden

Wij hebben met kerst een Trybike gegeven, en hij is er sindsdien elke dag mee aan het spelen / lopen. Echt een aanrader

2 jaar geleden

Ik heb een houten loopfietsje van bandits and angels gescoord op marktplaats toen hij 1 jaar werd. Die kun je ook ombouwen naar een 2 wieler en in hoogte verstellen dus kunnen we lang mee vooruit. Pas omgebouwd overigens maar 2 wieler lukt nog niet echt, hij zegt dat z’n fiets nu kapot is 😅😂

2 jaar geleden

Wij hebben er bij m’n oudste zoontje ooit 1tje gehad met plastic spaken zegmaar. Dat willen we niet meer, rotzooi die zo kapot is. We hebben voor m’n dochter een roze van Little Dutch die we gaan verkopen en voor m’n jongste zoontje gaan we diezelfde weer kopen in het blauw voor z’n verjaardag.

2 jaar geleden

Mijn zoon heeft een keer bij een vriendinnetje op de loopfiets gezeten (hij vond het reuze interessant), maar hij zat enorm te stoeien met de dubbele achterwielen. Zijn voetjes zaten er de hele tijd tegenaan, tot frustratie toe. Ben een beetje bang dat hij dat blijft houden en dat hij altijd gefrustreerd raakt als hij op zijn fietsje zit.