Hi allemaal. Ik ben even benieuwd naar jullie reacties.
Ons meisje van 18 juli 2020 is enorm actief! Ze heeft geen rem, heeft lekker veel fantasie, speelt lekker en is continu in de weer. Dit is helemaal niet erg!
Maar ze heeft wel echt nog haar slaapje nodig. Dit omdat ze een enorm bezig bijtje is en dus ook niet 5 minuten “stil” kan zitten.
Tv kijken of even een boekje lezen zit er niet in!
Nu wilt onze dochter wel nog naar bed, zonder problemen! Maar slaapt nog maar hooguit 35 min! Langer is het echt niet meer! Terwijl ze het eigenlijk echt nog nodig heeft om minimaal 1,5 uur te slapen.
Ze houdt het anders echt niet vol.
Als ze na 35 minuten wakker is, staat ze gelijk op en wilt ze ook niet nog eventjes rusten.
Soms moet ik haar eerder in bed leggen en dat doe ik dan ook! Maar ik kan haar echt niet eerder dan 18u naar bed brengen!
Als ze de hele dag niet slaapt is ze om 16:00u echt al niet te genieten wat soms erna leidt dat ze geen avondeten wilt omdat ze dan zo verdrietig is van vermoeidheid.
Doordat ze haar slaapje echt nog nodig heeft maar hier dus niet meer aan toe geeft, merk ik dat ze enorm opgedraaid is. Ze staat echt van 07:00 tot 19:00u aan zonder (een voor haar goede) pauze! Dit maakt haar enorm druk, vooral daar boven in haar koppie!!
Iemand enig idee wat we het beste kunnen doen???