378 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Esje 39
Hier al bezig met de volgende zit nu op wacht bankje 2 maart miskraam gehad ...
Wauw 6 jongens! Je krijgt zeker vast vaak de vraag of je doorgaat tot je een meisje krijgt haha
Mijn man wilde in eerste instantie geen tweede (voor hem zijn 4e). Maar na een tijdje zei hij kom we gaan ervoor. Dus ik dacht na de geboorte van mijn jongste dochter dat dat wel de laatste zou zijn haha. Maar hij wil toch nog graag een kindje en ik uiteraard ook!
Ik hoop voor je dat je ongesteldheid uitblijft! 🤞🏼
3 jaar geleden
Reactie op Mamavansv
Ja hoor, wij ook al rustig aan, kan stiekem niet wachten 😊
Ik ook niet! Hahaha ondanks dat ik het toch wel weer spannend vind ☺️
3 jaar geleden
Wauw.. respect voor jullie hoor 🤣 ik ben net een beetje bekomen van ons eerste kindje 🤣 moet er nog niet aan denken! Hoewel ik wel nog een 2de kinderwens heb! Misschien is het anders als je er al 1 hebt ofzo haha! Ik ben zelf bijna 31 jaar, misschien scheelt dat ook nog. Ik weet niet wat jullie oud vinden 😂
3 jaar geleden
Reactie op Esje 39
Hier al bezig met de volgende zit nu op wacht bankje 2 maart miskraam gehad ...
Wat is oud.. Wauw een echte mama boy zes op een rij jongens
3 jaar geleden
Reactie op Anonieme Mama
Ik was 42 toen ik m'n laatste kindje kreeg nu acht maand is hij
Ik ben nu 37. Ik weet natuurlijk ook niet of het snel mag lukken vandaar dat we er nu voor willen gaan. Vind dat voor mijzelf oud omdat ik het lichamelijk minder goed trek haha
3 jaar geleden
Reactie op Ana85
Ik ben 36, kleine bijna 9 maanden en we zijn ook aan het proberen. Willen n ...
Ja dat is ook de reden waarom we nu ook al snel willen proberen. Ik word dit jaar 38.
3 jaar geleden
Reactie op Ana85
Ik ben 36, kleine bijna 9 maanden en we zijn ook aan het proberen. Willen n ...
Is dit je eerste kindje dan?
3 jaar geleden
Hier ook weer sterk de wens... bij mij dan. Voor mn vriend hoeft het niet meer. Maar dat zei hij van onze dame van nu 9maand ook. (Hij heeft al een dochter van 15 nl)
Dus ik heb nog stille hoop dat hij zich nu ook weer bedenkt.. ☺ ik word dit jaar 39 dus ook "oud" en niet veel tijd meer
3 jaar geleden
Reactie op Smt82
Hier ook weer sterk de wens... bij mij dan. Voor mn vriend hoeft het niet m ...
Bij mijn man is het ook ineens omgeslagen.. van geen tweede meer willen naar nu toch een derde. (5e voor hem). Dus er is nog hoop haha
3 jaar geleden
Reactie op Miss_Joyce
Wauw 6 jongens! Je krijgt zeker vast vaak de vraag of je doorgaat tot je e ...
Hahha klopt die vraag krijg ik zeker heel veel.maar het maakt mij echt niet uit.na de jongste zei mijn man het is goed zo.vond ik erg jammer.toen zwanger door de pil helaas dus miskraam en hij zag hoe graag ik nog wilde en hij zei nou nog 1 aller aller later laatste
Ik hoop het ook maar nog paar dagen wachten hoop ik.geen idee of mijn lichaam ontregelt is.had wel na 20 dg een positieve ovulatie test
3 jaar geleden
Wauw respect hoor. Hier dochtertje 9 maandjes en wil even denken aan mn werk/verhuizen in de toekomst en denk gewoon totaal nog niet aan een 2e🙈
3 jaar geleden
Reactie op Esje 39
Hahha klopt die vraag krijg ik zeker heel veel.maar het maakt mij echt niet ...
Ik zou het ook niet erg vinden om een derde meisje te krijgen hoor.. en een jongen zou uiteraard ook leuk zijn. Mijn man hoopt natuurlijk wel op een jongen haha
Maar ja ik zeg ook tegen hem, jij bepaalt het geslacht, niet ik 🤣🤣