8 Reacties
één jaar geleden
Exact dit. Iedereen om me heen is zwanger of net bevallen van de tweede. Wij zitten in een IVF traject en helaas nog niet zwanger. Het nieuwe jaar begon met een menstruatie 😖. Ik ben natuurlijk ontzettend gelukkig met onze dochter van 2 dus dat maakt het beter te hanteren, zij is ons kleine wonder. Maar wil haar ook graag "grote zus" maken. Want ook zij ziet dat al haar leeftijdgenootjes dat nu opeens worden en vraagt dan aan mij of zij ook grote zus wordt 🥺
één jaar geleden
Reactie op valya
Zeer herkenbaar , mijn zoontje is van juli . Ik zou graag een broertje of z ...
Inderdaad dit!
Eind maart wel mn spiraal laten verwijderen en tot op heden niet gelukt, maar ook regelmatig twijfels en vandaag uitgesproken dat we eerst alles zelf op de rit willen krijgen (dichterbij elkaar komen, gezonder leven/afvallen, pup opvoeden in combinatie met peuter is al pittig) en het nog even pauzeren voor een maandje of 3. Ligt misschien ook aan de donkere dagen dat het energieniveau wat lager ligt en we gewoon moe zijn
één jaar geleden
Reactie op Just_Me
Exact dit. Iedereen om me heen is zwanger of net bevallen van de tweede. Wi ...
Ja he... Dat heb ik ook, m'n zoon vraagt ook wel eens om 'een lieve baby' etc. In augustus een miskraam gehad bij 10,5 weken. Daarna een lange nasleep. En inmiddels zijn we 13 maanden verder sinds we het hopen... Moeilijk toch he!?
één jaar geleden
Ik heb een dochter, geboren in juli 2020, en wij willen ook zo graag een tweede. Helaas afgelopen jaar te horen gekregen dat ik PCOS heb en verklevingen aan beide kanten. Na 2 miskramen in 1 jaar, elke week in het ziekenhuis onderzoekjes laten doen en nu weer een hele onregelmatige cyclus hebben we het nu even zo gelaten. Ook ik vind het zo moeilijk om te zien dat anderen om me heen zwanger raken, terwijl het bij ons niet zo lekker en makkelijk gaat.. Voor onze dochter ook een miskraam gehad, dus zij is ook echt ons grote wonder waar we super gelukkig mee zijn! Maar ik gun haar ook een broertje of zusje. Hopen dat 2023 ons veel goeds zal brengen! 🍀
één jaar geleden
Reactie op BabyRG
Ik heb een dochter, geboren in juli 2020, en wij willen ook zo graag een tw ...
Ah wat ontzettend naar! Inderdaad, wie weet wat 2023 voor ons in petto heeft ✨