4 Reacties
2 jaar geleden
Ah wat vervelend dat je je zo voelt zeg! Ik ben zelf ook heel onzeker geweest en wat mij hielp is de confrontatie aan gaan en ervaren dat ik er mag zijn en dat ik goed genoeg ben. En ook hulp van een psycholoog. Maar ik denk dat het vooral doen is en ervaren dat dingen goed gaan en zo weer vertrouwen opbouwen. Ik heb ook een tijdje bepaalde spreuken op de spiegel in de badkamer gehangen die ik dan elke avond voor het slapen las zodat ik met een positief gevoel ging slapen.
En de ene dag gaat beter dan de andere. Ben nu hoog zwanger en merk dat ik weer kneiter onzeker ben soms, maar kan goed relativeren nu. Door de ervaring die ik nu heb 😁
Misschien voor vanavond afspreken dat je aangeeft als het je teveel word dat je dan gaat. Zo deden wij het na mijn long operatie. Toen werd ik snel overspoeld door emoties en werd dan zelfs duizelig. Wij hebben toen afgesproken dat we wel zouden gaan, maar ik elk moment aan kon geven dat ik wilde gaan. En zo hebben we dat soort momenten elke keer uitgebouwd.
Ik hoop dat je er wat aan hebt 😉😘
2 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Ah wat vervelend dat je je zo voelt zeg! Ik ben zelf ook heel onzeker gewee ...
Wat een ontzettend lieve reactie waar ik echt wat aan heb.
Ik heb besloten te gaan vanavond. Zullen zien hoe het gaat...
2 jaar geleden
Wat een ontzettend lieve reactie waar ik echt wat aan heb.
Ik heb besloten ...
Wat knap! De stap om toch te gaan is al een overwinning hè 😉 Ongeacht hoelang je het volhoud!! Probeer het zo te zien en je gaat al zelfverzekerder de deur uit! Veel plezier vanavond!