2 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben hier precies hetzelfde. Wij hebben de fout gemaakt dat de krokodil in de bil bijt en dat herhaald ze naar "papa biting in the bum" (wonen in het buitenland). Ik maak me er inderdaad ook wel eens zorgen over of ze het ergens anders ook zegt. Ik vertelde het een vriendin en die zei dat haar peuter het ook heeft gedaan en dat zij inderdaad ook wat zeiden met een uitdrukking met bijten. Moeten echt heel erg opletten wat we zeggen want ze herhaald het met haar eigen draai.
2 jaar geleden
Ik heb op het kdv gewerkt en kinderen roepen wel vaker dingen. Ik vroeg het dan 's avonds aan ouders op een speelse manier en dan kwamen we er vaak achter dat het inderdaad zoals al genoemd om een spelletje ofzo ging.
Onze zoon is momenteel bezig met emoties en zegt af en toe ineens met een brommende stem "mama booooos" terwijl hij zn vuisten omhoog doet. Dus kreeg ook al de vraag van papa of ik boos op hem geweest was hoewel dat niet zo was haha. We hebben wel boekjes en filmpjes gekeken daarover dus dat pikken ze dan toch op..