19 Reacties
2 jaar geleden
Hier zelfde staat veel in bed maar peins niet over ander bed te leggen zolang hij niet z'n been over doet
2 jaar geleden
Ben ook heel benieuwd! Wij willen graag dit bed kopen en zijn van plan deze eerst om te draaien tegen de muur aan zodat meneer er niet zo makkelijk uit komt in het begin😅. Ik weet alleen nog niet zo goed wanneer hiermee te starten. Eind december verwachten wij ons tweede kindje en ik hoop eigenlijk dat we dan het ledikantje kunnen hergebruiken 😊
2 jaar geleden
Reactie op Chantal000
Ben ook heel benieuwd! Wij willen graag dit bed kopen en zijn van plan deze ...
Wat een leuk bed! Waar is die van
2 jaar geleden
Wij gaan deze zomer al over omdat kleine nummer 2 onderweg is die in september komt. Dus we gaan denk ik starten met de middag slaapjes in zijn peuterbed en daarna de nacht ook erin.
Voordeel is ook voor mij dat ik hem dan ook naar bed kan brengen want hem in zijn ledikant leggen lukt mij amper meer door de buik. Plus hij wordt ook al een stuk groter dus tot 2,5 redt hij er zeker niet in ;)
Wij gaan het ook combineren met het leren slapen onder een dekbed ipv een slaapzak. Want hij gaat nu over op maat 98 en merk dat slaapzakken maat 110 toch wel wat klein beginnen te worden.
Wel gaan we de klink van zijn deur omhoog doen en kopen we een bed waar je nog een laag hekje voor kan doen zodat hij er niet uit rolt.
2 jaar geleden
Reactie op Chantal000
Ben ook heel benieuwd! Wij willen graag dit bed kopen en zijn van plan deze ...
Wij hebben dit bed ook en andersom geplaatst idd. Onze zoon word in juni 2 en we zijn sinds afgelopen januari over gegaan. Sinds die tijd gaat het slapen veel beter en heeft nog geen enkele keer een poging gedaan eruit te komen en hij stond ook altijd in zijn ledikant
2 jaar geleden
Wij hebben een meegroeibed van de IKEA. Hebben het al op z'n nieuwe kamer staan en zijn nog aan het bedenken wanneer we hem daar in gaan leggen haha. Hij is een moeilijke slaper geweest en nu pas sinds een tijdje slaapt hij goed, dus vind het sonde om nu te gaan veranderen van bed... Onze 2de komt eind oktober en zal de eerste maanden waarschijnlijk bij ons slapen, dus we hebben nog tijd zat 😁 Wij gaan op ons gevoel af en zodra het goed voelt maken we de stap naar het "grote" bed. Wij hebben wel een hekje aan de zijkant zodat hij niet zomaar uit bed kan vallen/klimmen.
2 jaar geleden
Reactie op xDommelx
Wij hebben dit bed ook en andersom geplaatst idd. Onze zoon word in juni 2 ...
Ah wat fijn om te lezen dat het goed gaat! Wij gaan na de zomer deze aanschaffen. Inderdaad gelijk een eenpersoonsbed 😊
2 jaar geleden
Reactie op Chantal000
Ah wat fijn om te lezen dat het goed gaat! Wij gaan na de zomer deze aansch ...
Wij zijn juist van een slechte slaper naar een goede gegaan sinds het grote bed.. we hadden het idee dat ie beperkt werd door de ruimte, nogal een beweeglijk mannetje, dus we hebben het gewoon geprobeerd, ledikant stond er nog bij maar hij wou zelf in het grote bed, mega trots was ie en het ging gelijk super! Kwestie van proberen, zal bij elk kind verschillend zijn
2 jaar geleden
Ze word hier 10 juli 2 maar slaapt al aantal weken in een peuterbed maar gaat super goed klimpt er niet uit etc blijft gewoon in bed ook als ze wakker is nu heeft ze nog wel haar slaapzak aan maar inprincipe loopt ze daar ook gewoon in als ze de kans krijgt dus zou haar niet beperken om haar bed uit te kruipen😂
2 jaar geleden
Reactie op xDommelx
Dit is die van ons, gewoon een 1 persoonsbed 🙂
Mag ik vragen waar deze vandaan komt?
2 jaar geleden
One kindje is met 1.5 jaar naar een volwassen bed gegaan met valrand. Komt er nooit uit.
2 jaar geleden
Heb sinds vorige week de spijlen uit het ledikantje , dus hij kan er nu zelf uit, maar gaat gelukkig harstikke goed.
Mij wel aan het oriënteren op een éénpersoonsbed, wil graag een autobed,maar voor nu een mooie tussen oplossing, in ieder geval geen gevaarlijk geklim meer