16 Reacties
2 jaar geleden
Wij zijn eerst naar ene peuterbed gegaan. Dit, omdat deze opstaande hekjes heeft en onze kleine man letterlijk door heel zijn bed gaat in z'n slaap en er dus zonder hekjes uit valt 😅 hij valt zelfs uit een 2 persoons bed! En de 2e kleine dient zich bijna aan dus die kan straks in het ledikant 🤗 en straks schuiven we de bedden ook gewoon door. Dus voor het peuterbed een 1persoons en de jongste straks in het peuterbed.
Maar persoonlijk als je kind vrij stil ligt en er weinig risico is, zou ik voor een 1 persoons meteen gaan. Scheelt je toch weer een aankoop 😄
2 jaar geleden
Wij hebben eerst een peuterbedje gedaan zodat de overgang niet zo groot is en omdat ons 2e kindje heb daarna ook kan gebruiken. Ook omdat een peuterbed een stuk goedkoper was dan een groot bed en wij momenteel in een grote verbouwing zitten en daardoor wel even wenselijk was om een beetje geld te besparen 😅
2 jaar geleden
Wij hebben ook een meegroeibed met een bed hekje erop, omdat onze zoon ook heel z'n bed door gaat haha. We zijn nu z'n nieuwe kamer aan het klaar maken en waarschijnlijk volgend weekend over. Super spannend vind ik het 😁
De reden voor het meegroeibed is omdat ik een 1pers te grote overgang vind en we zo toch niet al snel weer een nieuw bed hoeven te kopen. Dus als hij eruit groeit dan schuiven we hem uit, stuk matras erbij en is het bed groter. Kan in 3 verschillende afmetingen.
2 jaar geleden
Mijn zoontje ligt sinds hij 22 maanden is in een peuterbed (2e hands) met uitvalrekje.
Hij is aardig bewegelijk maar gaat goed, in de 1e week er 1x uitgevallen tijdens zijn middagslaapje en verder niet meer.
Wel trouwens met een 1 persoonsdekbed (nu uiteraard alleen een laken)
2 jaar geleden
Mijn zoontje ligt sinds hij 22 maanden is in een peuterbed (2e hands) met u ...
Hoe kan hij er toch uit gevallen zijn ondanks uit val rekje?? 😳😯
2 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Hoe kan hij er toch uit gevallen zijn ondanks uit val rekje?? 😳😯
Via het voeteneind waar geen uitvalrekje zit
2 jaar geleden
Via het voeteneind waar geen uitvalrekje zit
Ah oke. Daar hebben wij een hoge rand gelukkig 😁
2 jaar geleden
Wij zijn sinds een paar weken over naar een 1 persoonsbed met een hekje ervoor, dit om niet straks weer een ander bed te moeten aanschaffen! Gaat eigenlijk heel goed..
We verwachten onze 2e in november dus het ledikantje moest vrijgemaakt worden
2 jaar geleden
Reactie op Mam84
Hoe weet je dat ze er aan toe was? 🙂
Ze slaapt ‘wild’, gaat alle kanten op in bed en ze was al een tijdje onrustig in haar ledikantje. Sinds haar grote bed slaapt ze heerlijk, zowel haar middagdutje als ‘s avonds. Alsof ze nu geniet van de extra ruimte om te draaien 😉