3 Reacties
één jaar geleden
Hier ook ineens eentje die ineens na z'n slaap ritueel wel 100x z'n bed uit komt zonder reden en niks helpt :( en snachts kruipt hij stiekem tussen ons in in bed. Hoort het dan misschien bij de leeftijd? Dacht hier vanaf te zijn met de oudste van die rot nachten en opeens is het weer op deze wijze aanwezig. In combi met de nacht fles van de jongste echt killing idd.
Helaas geen tips, alleen veel sterkte en leef met je mee 💕
één jaar geleden
Hi, ook ik heb deze periode gehad. Wat bij mij hielp is duidelijk vertellen dat wanneer de knuffels etc uit bed worden gegooid deze niet meer terug komen, mama gaat ze niet meer pakken, ookal huilde ze of riepen ze me steeds (tweeling) ik hield vol en als ze dan sliepen legde ik de deken over ze heen zodat ze het niet koud kregen. Bij mij slapen ze in een peuterbed, dus als ze gingen gooien pakte ik de knuffels en dekens van de kamer anders gingen ze er steeds uit om ze te pakken en maakte ze er een spelletje van. Op den duur weten ze wel dat de grens bereikt is en ze beter alles in bed kunnen laten, dit gaat nu al een paar weken goed.
Wat je ook kan doen is na de 1e keer gooien heel duidelijk zeggen dat wanneer dit nog een keer gebeurd mama de knuffels niet meer komt brengen, misschien is het de eerste paar avonden even zwaar, maar uiteindelijk zal hij het wel snappen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes!!
één jaar geleden
Ik lees gewoon mijn verhaal, hier, precies het zelfde, zo ok gesloopt.. Elke dag zes uur wakker, slaapt ok in hoog bed.. Dus ledikantje, kan er op uit klimmen gooit ok alles uit bed, schreeuwen, en boos... Laat slapen, dus ik hoop dat gauw over is,