37 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op FrancisYara
Ja eigenlijk kreeg ze al geen fles meer snachts, ze sliep meestal van 11 to ...
Is ook super moeilijk als ze zo intens huilt.. dan zou ik em ook niet laten liggen hoor haha! Ja het is even doorbijten, maar we komen door alle fases heen😃
4 jaar geleden
Reactie op FrancisYara
Ja eigenlijk kreeg ze al geen fles meer snachts, ze sliep meestal van 11 to ...
Mischien zit ze in haar sprongetje en helpt dat ook eve niet mee. Die is van 15 weken tm 19 weken als ik het goed heb die sprong
4 jaar geleden
Oooow ik kan het mij nog zo goed herinneren! Mijn oudste dochter deed dit ook. Ben blij dat mijn jongste geen speen accepteert!
Het beste is denk ik om haar inderdaad te laten wennen om te slapen zonder speen.
4 jaar geleden
Misschien proberen zonder speen weg te leggen? Die van mij deed t ook elke keer maar nu zonder speen in bed, kan die er ook niet uitvallen hahah
4 jaar geleden
Reactie op Miss_Joyce
Oooow ik kan het mij nog zo goed herinneren! Mijn oudste dochter deed dit o ...
Zonder speen is hier echt nog geen optie. Dan krijst ze zo hysterisch dat ze geen adem meer haalt. Haar zuigbehoefte is nog veel te groot.
Afgelopen nacht trouwens alleen even in het begin van haar nachtslaap (ong 22.30 uur) 2x tutje terug gedaan en de rest van de nacht er niet uit gehoeven!!
4 jaar geleden
Reactie op SGVS
Zonder speen is hier echt nog geen optie. Dan krijst ze zo hysterisch dat z ...
Heel herkenbaar ook! Het is vooral echt dat krijsen krijsen hier... Absoluut geen huilen waarbij je kan denken 'Ik probeer haar heel even te laten liggen huilen'.
4 jaar geleden
Reactie op Annemieke91
Heel herkenbaar ook! Het is vooral echt dat krijsen krijsen hier... Absoluu ...
Nee echt hè?! Vind het geen probleem om haar te laten mopperen of beetje huilen, maar ze slaat heel snel over in paniek en krijsen. Ik kan echt niet rustig blijven liggen als ze zo krijst 😅
10 maanden geleden
Reactie op SGVS
Nee echt hè?! Vind het geen probleem om haar te laten mopperen of beetje hu ...
Hallo,
Hoe is het bij jullie afgelopen met de speen? Ik ben er wel klaar mee maar hier ook dochtertje die dan enorm krijst ipv beetje huilen/jammeren. Hebben jullie het uiteindelijk maar gewoon uitgezeten tot ze het zelf kon pakken? Hier heeft ze ook gewoon haar ogen dicht maar is heel blij als ze de speen dan krijgt zuigt er gelijk flink aan en gaat verder slapen. Honger is het niet.