24 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoon van 22 maanden krijgt nog een ochtend en avond papfles. Zolang hij het lekker vindt krijgt hij het.
2 jaar geleden
Mijn zoon van 22 maanden krijgt nog een ochtend en avond papfles. Zolang hi ...
Alex eet een volle bak brinta met zijn lepeltje leeg hehe. Een flesje ervan maken is wel schoner denk ik
2 jaar geleden
Hier ook nog 2 flessen hoor 😉 lekker van genieten haha. Tenzij je er vanaf wilt, dan kun je ervoor kiezen om het af te bouwen en iets ervoor in de plaatst te geven zoals wat fruit of yoghurt ofzo
2 jaar geleden
Hier een avondfles van 120 ml halfvolle melk. Wel daarna nog tandenpoetsen.
In de ochtend varieert het sinds een paar weken tussen een papfles, havermoutpap, yoghurt (al dan niet met muesli) of brood. Het is maar net waar hij zin in heeft. En zo zal de avondfles er ook wel een keer afgaan.
Hij wil echt nog heel graag de avondfles. En het is voor hem het 'teken' dat we naar boven gaan en hij naar bed gaat.
Wij kregen vroeger een fles thee met melk voor het slapen gaan.
2 jaar geleden
🙋Hier ok nog drie flessen...en stopt vanzelf wel....voor slapen 150 bij wakker 150 middag slapen 90 de nacht fles is er sinds een week eraf vraagt niet meer om. Dus zal ok wel vanzelf gaan met de andere flessen...
2 jaar geleden
Mijn zoon vindt lekker ochtend fles, 200ml, avond fles steeds minder. Ik maak 150ml maar hij maakt 1 op 5 leeg. Steeds vaker rond 100ml. Overdag ik zorg dat hij nog yoghurt van 200g eet een beetje vla. Het advies is dat ze tot 3 jaar oud +/- 500ml zuivel per dag eten/drinken
2 jaar geleden
Reactie op Annalina
Hier ook! Hij vindt ze heerlijk 😄. 1 juli wordt hij 2
Die van ons wordt 1 juli ook twee
2 jaar geleden
Onze dochter krijgt gewoon in de ochtend en in de avond een beker melk. Ik ben eigenlijk voornemens dat gewoon lekker te blijven geven, zou niet weten waarom ik ermee zou willen/moeten stoppen 🤔
2 jaar geleden
Hier ook hoor! In de ochtend en lunch bij de boterham en savonds voor het slapen gaan… meisjes zijn bijna 2 jaar 😊
2 jaar geleden
Hier 1 fles in de ochtend van 180 met een broodje. Voor de rest al maanden geen avondfles meer gestopt met 11 maanden. 22 maanden is ze.