24 Reacties

2 jaar geleden

Mijn jongste was met 8mmd van de melk af. En een echte avond fles al niet meer met 6mnd

2 jaar geleden

Mijn zoon van 22 maanden krijgt nog een ochtend en avond papfles. Zolang hij het lekker vindt krijgt hij het.

2 jaar geleden

Mijn zoon van 22 maanden krijgt nog een ochtend en avond papfles. Zolang hi ...
Hier het zelfde!!

2 jaar geleden

Alex eet een volle bak brinta met zijn lepeltje leeg hehe. Een flesje ervan maken is wel schoner denk ik

2 jaar geleden

Hier ook nog 2 flessen hoor 😉 lekker van genieten haha. Tenzij je er vanaf wilt, dan kun je ervoor kiezen om het af te bouwen en iets ervoor in de plaatst te geven zoals wat fruit of yoghurt ofzo

VRIEND

2 jaar geleden

Al maanden geen avondfles meer en met 1 jaar gestopt met melk. In de avond kreeg hij een pyjamapapje, maar niet lang na zijn eerste verjaardag zijn we daarmee gestopt

2 jaar geleden

Hier een avondfles van 120 ml halfvolle melk. Wel daarna nog tandenpoetsen. In de ochtend varieert het sinds een paar weken tussen een papfles, havermoutpap, yoghurt (al dan niet met muesli) of brood. Het is maar net waar hij zin in heeft. En zo zal de avondfles er ook wel een keer afgaan. Hij wil echt nog heel graag de avondfles. En het is voor hem het 'teken' dat we naar boven gaan en hij naar bed gaat. Wij kregen vroeger een fles thee met melk voor het slapen gaan.

2 jaar geleden

🙋Hier ok nog drie flessen...en stopt vanzelf wel....voor slapen 150 bij wakker 150 middag slapen 90 de nacht fles is er sinds een week eraf vraagt niet meer om. Dus zal ok wel vanzelf gaan met de andere flessen...

2 jaar geleden

Mijn zoon vindt lekker ochtend fles, 200ml, avond fles steeds minder. Ik maak 150ml maar hij maakt 1 op 5 leeg. Steeds vaker rond 100ml. Overdag ik zorg dat hij nog yoghurt van 200g eet een beetje vla. Het advies is dat ze tot 3 jaar oud +/- 500ml zuivel per dag eten/drinken

VRIEND

2 jaar geleden

Onze dochter krijgt nog wel een avondfles. Alleen niet meer met melk erin, maar met thee. Wij zijn met melk gestopt nadat ze voor de zoveelste keer diarree had. Is er eigenlijk zo ingeslopen.

2 jaar geleden

Hier ook! Hij vindt ze heerlijk 😄. 1 juli wordt hij 2

2 jaar geleden

Reactie op Annalina

Hier ook! Hij vindt ze heerlijk 😄. 1 juli wordt hij 2
Die van ons wordt 1 juli ook twee

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Martijn050

Die van ons wordt 1 juli ook twee
Die van ons ook! Goed gemikt met t vaderschapsverlof 😉

2 jaar geleden

Onze dochter krijgt gewoon in de ochtend en in de avond een beker melk. Ik ben eigenlijk voornemens dat gewoon lekker te blijven geven, zou niet weten waarom ik ermee zou willen/moeten stoppen 🤔

2 jaar geleden

Hier ook hoor! In de ochtend en lunch bij de boterham en savonds voor het slapen gaan… meisjes zijn bijna 2 jaar 😊

2 jaar geleden

Hier 1 fles in de ochtend van 180 met een broodje. Voor de rest al maanden geen avondfles meer gestopt met 11 maanden. 22 maanden is ze.

2 jaar geleden

Nooit een fles meer. Is nu 22 maanden en denk vanaf 1 jaar gewoon met de pot mee laten eten.

2 jaar geleden

Hier ook 1 juli word hij 2. Hij krijgt nog lekker 150 warme melk en geniet hier nog echt van weet niet wanneer ik dit stop als hij het toch zo lekker vind waarom niet

2 jaar geleden

Mijn dochtertje van 20 maanden slaapt heerlijk als ze voor het slapen nog een flesje warme koemelk krijgt Echte flesvoeding krijgt ze al vanaf 1 jaar niet meer Dit hadden we vervangen naar koemelk en dat gaat top. Zolang ze hier behoefte aan heeft vind ik het goed

2 jaar geleden

Hier geen fles meer maar wel nog lekker een beker melk voor het slapen gaan. Hij is bijna 23 maanden