6 Reacties

8 maanden geleden

Ik vind altijd: zolang een van de ouders of beiden erbij zijn, zit niemand anders aan mijn kind en corrigeert mijn kind ook niet. Voor mij zou die vriendin ver over mijn grens zijn gegaan.

8 maanden geleden

Ik zou ook even bij je vriendin checken of ze wel lekker in haar vel en in jullie vriendschap zit, want zo'n reactie komt ergens vandaan.

8 maanden geleden

Ik zou ook even bij je vriendin checken of ze wel lekker in haar vel en in ...
Ja wss uit haar verleden of omdat haar kind niet genoeg voor zich zelf op komt.

8 maanden geleden

Ik vind altijd: zolang een van de ouders of beiden erbij zijn, zit niemand ...
Ja zo sta ik er ook in!

8 maanden geleden

Ik vind altijd: zolang een van de ouders of beiden erbij zijn, zit niemand ...
Maar zij gooit het op ja mijn moeder instinct kwam naar boven en wilde mijn kind beschermen omdat ik jouw zoontje op hem af zag stappen

4 maanden geleden

Ik heb het laatst van de andere kant gehad, mijn dochter speelt graag met de dochter van een vriendin, maar dat meisje vind omgaan met andere kinderen erg moeilijk en slaat vaak. Na wekenlang gewacht te hebben tot mijn vriendin (En haar man) hun dochter aanspreken op het slaan, heb ik nu zelf ingegrepen. Hun dochter sloeg de mijne, die van mij sloeg terug... heb ze beide uit elkaar gehaald en in een andere hoek van de kamer gezet. Na 4 minuten eerst heb dochter gevraagd wat er gebeurd was en daarna mijn eigen, beide sorry laten zeggen en toen was het klaar. Mijn vriendin is wel hierna naar huis gegaan, maar vind wel dat mijn kind niet geslagen heeft te worden en dat een andere ouder niet meer doet dan zeggen niet slaan.... maar niets doet als het constant blijft voortduren.