7 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even mee 😊 ons dochtertje is ook van 29-7-20 en ik heb deze vraag ook 🤗

2 jaar geleden

mijn dochtertje van begin juli, slaapt nu sinds ongeveer eind maart in een meegroeibed. ik ben vooral over gegaan omdat, ze zelf der slaapzak uit kreeg en vervolgens aan het klimmen begon, wilde graag ongelukken voorkomen. sinds dag 1 gaat dit super, ze komt er niet uit, als ze wakker is wacht ze tot ik haar kom halen.

2 jaar geleden

Misschien heb je hier ook iets aan: https://www.eindelijkslapen.nl/wanneer-naar-een-peuterbed-op-welke-manier/ Wij proberen zoon zo lang mogelijk in het ledikant te houden. Hij heeft al weken moeite met gaan slapen in zijn ledikant. Zowel overdag als 's avonds. Overdag mag hij kiezen tussen zijn ledikant en de bank. En dan kiest hij voor de bank (en geregeld slaapt hij helemaal niet). 's Avonds moet hij wel in zijn ledikant. Dat zijn we nu aan het "trainen'. Het inslapen lukt nu weer zonder strijd, met één van ons erbij. Helaas lukt het doorslapen nog niet. Daardoor moeten we er zeker 4 tot 6 keer per nacht uit en bij hem blijven zitten tot hij slaapt. 's Ochtends vroeg heeft hij meer moeite om in slaap te vallen. We zitten dan geregeld 30 tot 45 minuten bij hem voor hij slaapt. Maar alles voor 6 uur is nacht en dus proberen we hem dan nog te laten slapen. We hebben niet het idee dat een ander bed dit oplost. Het voordeel zou wel zijn dat we gewoon naast hem kunnen gaan liggen 😅 Hij wil niet in ons bed slapen, dus daar kunnen we ook niets mee.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is van 28-7 en slaapt nog in het ledikantje. Sinds 2 weken nu wel 2 spijlen eruit gehaald omdat hij eruit begon te klimmen. Hij blijft tot nu toe netjes in bed liggen totdat ik zeg dat hij er uit mag. Ik ben wel aan het kijken voor een een groot bed. Wil graag een autobed (wel meteen eenpersoons)

2 jaar geleden

Wij hadden ook een onwijs onrustige slaper, veel draaien en wakker snachts. We zijn om deze reden afgelopen januari over gegaan op een 1 persoonsbed, hij word over 3 weken 2 jaar. Al is het al sinds het nieuwe bed zo, durf ik het nog vaak niet hardop te zeggen, maar sinds die tijd slaapt ie elke nacht door 🙏

2 jaar geleden

Ik volg ook even mee. Wij zijn ook ontzettend aan het twijfelen of het tijd is voor een ander bedje

2 jaar geleden

Onze dochter is altijd al niet zo een goede slaper geweest. Ze wil altijd dat iemand bij haar blijft tot ze slaapt (wat we prima vinden). We hadden een matras naast haar bedje liggen zodat je daar kon gaan liggen omdat het soms echt lang kan duren. Maar dan werd het plots een gevecht omdat ze ook op de matras wou ipv in haar eigen bed. We zijn dan overgeschakeld naar een eenpersoonsbed. We liggen nu gewoon naast haar in haar eigen bed tot ze slaapt en ze slaapt zoveel vlotter! En ook tijdens de nacht gaat het veel beter. Als ze het echt moeilijk heeft kan er ook gewoon iemand bij haar gaan liggen zonder problemen. We zijn een maand of 2-3 geleden overgeschakeld