246 Reacties

3 jaar geleden

Wat een leuke topic! Mijn zoontje kan alle kanten op draaien en heeft deze maand geleerd om op zijn buik naar links en rechts te draaien. Hij gaat ook een beetje achteruit tijgeren.

3 jaar geleden

Ons mannetje heeft leren zwaaien, vandaag stond ik bij de kassa en kreeg hij aandacht van de juffrouw begon meteen te zwaaien en lachen naar haar de kleine charmeur haha

3 jaar geleden

Mijn kleine meid bijna 9 maanden loopt langs de tafel en staat met 1 hand los en soms helemaal los maar dat is nog een seconde werkje

3 jaar geleden

8 maanden en kruipt de hele kamer rond. Gaat op de opvang bij iedereen langs en gedag zeggen. Hij doet zijn handjes op zijn hoofd zodra wij klap eens in je handjes gaan zingen en rolt als een gek van zijn buik naar rug en andersom.

3 jaar geleden

Reactie op jessynaomi

Ons mannetje heeft leren zwaaien, vandaag stond ik bij de kassa en kreeg hi ...
ik moet serieus lachen hierom馃ぃ馃ぃ zie het helemaal voor me

3 jaar geleden

Hier een meisje wat nu kan zwaaien...zelf der vork met stukje brood in der mondje stopt...tijgert om haar as heen...steeds meer begint te kletsen Dadada bababa...echt zo schattig!!!

3 jaar geleden

Ze kan haar flesvoeding nu zelf helemaal leegdrinken... 馃グ Ze rolt naar de hele huis door... En kan papa zeggen.

3 jaar geleden

Mijn kleine man kan tijgeren 馃槏 en zegt papa 馃グ

3 jaar geleden

Vertelde net in een ander topic dat ik er gisteravond achter kwam dat onze dochter kiekeboe speelt.. doet de achterkant van haar handjes tegen haar oogjes en laat dan ineens haar armpjes zakken... En ik maar denken dat het kind steeds moe is馃槄馃檲馃槀

3 jaar geleden

Reactie op Smt82

Vertelde net in een ander topic dat ik er gisteravond achter kwam dat onze ...
Bij mij doet de kleine dat met een hydrofiel doek. Trekt de doek zelf over z'n ogen en als we zeggen waar is xxx dan komt tie weer tevoorschijn

3 jaar geleden

Reactie op Wendie

Bij mij doet de kleine dat met een hydrofiel doek. Trekt de doek zelf over ...
Klopt, hier ook idd.. en dan ook met de badcape馃榿

3 jaar geleden

Door de huiskamer heen rollen, Zelfstandig zitten kan nog niet zelf in zitstand komen en ze heeft geleerd om in de achteruit te tijgeren hahaha

3 jaar geleden

Onze zoon van bijna 8 maanden kruipt sinds een week heel de woonkamer door, eet stukken fruit (appel, mango, peer, druiven), brood en groente met de Rapley methode, echt super leuk! En drinkt zelf uit een gewone beker!

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Onze zoon van bijna 8 maanden kruipt sinds een week heel de woonkamer door, ...
En we zijn bezig met baby- en kindgebaren en ik merk dat hij sommige gebaren al begrijpt en ben zo benieuwd wanneer hij terug gaat gebaren!

3 jaar geleden

Ons dochtertje van net 7 maanden kruipt heel de kamer rond en trekt zich overal op en probeert overal op te klimmen. En ze pakt altijd mijn felroze bidon af om eruit te drinken en wordt dan boos als ik hem weer terugpak.

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Onze zoon van bijna 8 maanden kruipt sinds een week heel de woonkamer door, ...
Ik geef hier ook een gewone beker. Zo grappig om hem eruit te zien drinken. Heb voor hem wel een mini versie gekocht

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

En we zijn bezig met baby- en kindgebaren en ik merk dat hij sommige gebare ...
Ik ben er ook mee bezig 馃き mensen om me heen vinden het onzin maar lijkt me alleen maar handig. Hij snapt ze alleen nog niet. Waar leer jij de gebaren?

3 jaar geleden

Mijn meisje zegt sinds een paar dagen mama 馃槏馃槶鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op Mimamommy

Ik geef hier ook een gewone beker. Zo grappig om hem eruit te zien drinken. ...
Hier gewoon een grote beker. Een dun plastic van de action. Kan ie makkelijker optillen en ineens drinkt ie er echt uit haha. Zon grappig gezicht

3 jaar geleden

Reactie op Mimamommy

Ik ben er ook mee bezig 馃き mensen om me heen vinden het onzin maar lijkt me ...
Ik volg "zeg het met je handjes" op Instagram. Die geeft nu een gratis 5daagse incl besloten Instagram groep waar ze elke avond live komt en je vragen kunt stellen