9 Reacties

één jaar geleden

Hij bijt en slaat als hij dan niet geslapen heeft of juist wel geslapen heeft?

één jaar geleden

Het zelfde hier, ze slaat alleen mij 🥴 het enige wat hier helpt is dat ze een mini dutje doet (10/15 min)bijv. Rijdend In de auto en daarna wakker maken en houden dan slaapt ze rond 8 uur maar ik ben dagelijks bezig tot 11-12 uur savonds 🙄 drama deze overstap ik denk heel de tijd maar zo t zal vanzelf eens overgaan 🤣

één jaar geleden

Reactie op Anonieme Mama

Hij bijt en slaat als hij dan niet geslapen heeft of juist wel geslapen hee ...
Als hij niet geslapen heeft.. Dan is alles niet goed en word dan snel boos

één jaar geleden

Het zelfde hier, ze slaat alleen mij 🥴 het enige wat hier helpt is dat ze ...
Hij slaat gelukkig niet altijd gelukkig.. Maar als hij erg moe is zo als dagen na de opvang maar ik merk het nu thuis ook.. Nu hij vakantie heeft van de opvang dat er dan niets te beginnen is met hem.. En als ik Idd hem 5/10 laat slapen ben ik.idd ook tot 9 / half 10 10 uur bezig..

één jaar geleden

Hier hetzelfde. Maar het begint langzaam beter te worden. Is ook wel even wennen om ineens geen dutje meer te doen.

één jaar geleden

Reactie op miloe35

Hij slaat gelukkig niet altijd gelukkig.. Maar als hij erg moe is zo als da ...
Rot fase hè?! Hier gelukkig ook niet altijd maar wel vaak en ik ben de boksbal 🙄🤣 vaak zeg ik wel “wil je even een knuffel Ipv mama slaan?” Dan is het vaak erna wel even over.. maar goed het is voor die kleintjes ook een stap van slapen naar niet slapen overdag.. succes ermee 😘

één jaar geleden

Rot fase hè?! Hier gelukkig ook niet altijd maar wel vaak en ik ben de boks ...
Dankje wl. Jij ook

één jaar geleden

Wij brengen hem dan s avonds 1 a 1.5 uur later naar bed ongeveer, tenzij hij aangeeft (lees: het hele huis is te klein voor zn peuterproblemen) moe te zijn. Als hij niet slaapt brengen we hem rond 7 uur naar bed.

één jaar geleden

Hoelaat brengen jullie hem naar bed? En hoelaat slaapt hij? Hier hetzelfde verhaal, inmiddels gestopt met middagdutje en dat gaat verrassend goed. Even een rustmomentje met een boekje op de bank onder een dekentje ofzo is wel prettig. Maar nu slaapt ze 1,5u eerder dan voorheen. Dan waren we echt nog tot 21:30 bezig vaak.