142 Reacties

4 jaar geleden

Mijn vriend doet dit t-shirt onder zijn bloes aan. Altijd warm:p dus gaat uit kijken hoelang het duurt voordat iemand iets door heeft :).

4 jaar geleden

Ik weet nu zo'n week dat ik zwanger ben van de tweede en we willen het ook graag met de kerst bekendmaken aan onze families. Nu wil ik daar graag ons zoontje van anderhalf bij betrekken, iemand een leuk idee? Zit zelf te denken aan een shirt met leuke tekst, maar suggesties zijn welkom 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op SuzanK

Ik weet nu zo'n week dat ik zwanger ben van de tweede en we willen het ook ...
Mijn dochter van 6 krijg shirtje aan met aan de voorkant Grote zus En achter kant Juli 2020

4 jaar geleden

Reactie op SuzanK

Ik weet nu zo'n week dat ik zwanger ben van de tweede en we willen het ook ...
Wij doen ons zoontje ook een shirt aan met Broer. Kijken hoelang het duurt voordat iemand het door heeft!

4 jaar geleden

Reactie op Pandabeer01

Ik heb een shirt besteld die ik aan ga doen... als iedereen er dan is doe ...
hoe heet die site waar je die besteld hebt?

4 jaar geleden

Ik heb een kerst cadeau doos gekocht bij Hema, ik doe daar een knuffeltje in die de echo foto vasthoud en slofjes 馃槃

4 jaar geleden

Ik hoorde een idee van iemand! Lijkt me super grappig! Ik weet niet of jullie altijd zo'n fotomoment hebben? Dat je met de familie op de foto gaat, of dat er een foto gemaakt wordt terwijl je aan het eten bent met elkaar! Net voordat de camera klikt, zeggen: ik/wij zijn zwanger! Dan heb je de reacties voor altijd in beeld :)

4 jaar geleden

Dat leuke shirt met baby鈥檚 first Christmas heb ik gevonden op www.cafepress.com

4 jaar geleden

Ik hoorde een idee van iemand! Lijkt me super grappig! Ik weet niet of jul ...
Haha dat is wel heel grappig inderdaad 馃槅

4 jaar geleden

Wij doen een babysokje en de datum of evt de echofoto in een fotolijstje wat we dan als kerstcadeautje geven. Bij een wat dieper fotolijstje (van Ikea bv) kun je er ook nog blauwe en roze muisjes in strooien.

4 jaar geleden

Wij gaan het ook met de kerst vertellen. Dmv eem tshirt onder het vest van mijn zoon (5.5jaar) iets met grote broer. Mn moeder het vest laten uitdoen rond etenstijd. Ben benieuwd of het ze gaat opvallen. Niemand verwacht het meer na 6 jaar denk

4 jaar geleden

Ik heb deze kaart bij greetz gemaakt voor mn vriendinnen. We gaan in december een weekendje naar de kerstmarkt en ga het ze dan vertellen

4 jaar geleden

Reactie op Cinnamon

Wij hebben lepels laten graveren en deze laten uitserveren door de bedienin ...
Superleuk! Waar heb je die toen besteld?

4 jaar geleden

Wij gaan het aan de ouders en zus/broer met aanhang vertellen door ze alle 4 een chocolade letter te geven. Wel ingepakt, onder het nom van cadaeutje voor sinterklaas. En dan zijn het de letters BABY. Kijken of ze het door hebben 馃槉

4 jaar geleden

Hi ons plan is ook om het te vertellen met Kerst. Voor de toekomstige opa鈥檚 en oma鈥檚 hebben we een fotolijstje gekocht. Daar doen we een foto in vd echo en blauwe en roze muisjes. En ik wil erbij schrijven: mag ik vanaf juli 2020 in dit lijstje? Voor zwagers en schoonzussen doen we een grote fles bier of wijn met een label, zodat ze de fles leeg kunnen drinken maar kunnen bewaren.

4 jaar geleden

Reactie op Jetinoto

Wij gaan het ook met de kerst vertellen. Dmv eem tshirt onder het vest van ...
Hier zelfde idee Alleen is dochter 6 haha

4 jaar geleden

Bij de Intratuin verkopen ze hele mooie transparante glazen kerstballen waar je iets in kan doen. Die hebben wij ook gekocht + daar willen we de eerste echo in doen met wat nepsneeuw en witte mini sokjes.

4 jaar geleden

Reactie op aga-24

Hier zelfde idee Alleen is dochter 6 haha
Mijn zoon is ook bijna 6 haha

4 jaar geleden

Ik heb deze kaart bij greetz gemaakt voor mn vriendinnen. We gaan in decemb ...
Wat een leuke kaart! Mag ik vragen of je die zelf ontworpen hebt bij Greetz, of dat hij daar al standaard'in het assortiment zit', zeg maar? Dit zou z贸'n leuke manier zijn van het vertellen aan de familie rond de kerst:)

4 jaar geleden

Ik breng op kerst fortune cookies mee waar instaat "geluk zit soms in een klein koekje... en in mijn buik" 馃槏