142 Reacties

4 jaar geleden

De vorige keer hadden we onze dochter een boekje van Nijntje (kleine pluis) gegeven en aan de binnenzijde korte tekst; geeft babet een dikke kus want ze wordt grote zus. Ben nu nog aan het kijken naar leuke kerst sfeer ideeën.

4 jaar geleden

Wij willen het ook met kerst vertellen. Aan mijn broer en schoonzus zouden we een cadeautje geven met daarin een trui waarop bij hem staat: ‘uncle bear’ en bij haar: ‘auntie bear’. Ze worden voor het eerst nonkel en tante. Het idee van het fortune koekje vind ik ook erg leuk! Misschien kan ik dit aan mijn nichtje van 8 geven. Voor vrienden gingen we het ook met een leuke kerstkaart doen. Aan mijn mama heb ik het de 2e dag dat ik het wist al verteld 😄 Zij kreeg een cadeautje met daarin een konijn badcape en een konijnwashandje + een badeendje. Er stak een kaartje bij met een grote en een kleine beer op. Daarop had ik geschreven: ‘Binnenkort komt er iemand logeren... en het is niet Hopper’ (Hopper is onze puppy) Ze had het niet meteen door, gelukkig had ik op de achterkant gezet: ‘Zo kan jij me alvast een lekker badje geven, moeke’ Toen begreep ze het wel 😄🥰🍼

4 jaar geleden

Wij willen dit doen.. Ik maak meestal de toetjes ;) Denk nu aan om een taart te maken of kleine pavlova's en dat ze het dan van het bord moeten pakken

4 jaar geleden

Reactie op Babaloe123

Wat een leuke kaart! Mag ik vragen of je die zelf ontworpen hebt bij Greetz ...
Dankje! Ik zag het ideetje op pinterest en heb op google een leuke kerst achtergrond gezocht. Daarmee heb ik een fotokaart ontworpen en zelf de tekst erbij geplakt.

VRIEND

4 jaar geleden

Wij hebben ook het idee om het met Kerst te vertellen aan de familie. Zou dan 11+2 zijn. Nu hoorde ik vorige week dat mijn zus er niet bij is met Kerst, dus zal haar apart berichten. Wel jammer maar niks aan te doen.

4 jaar geleden

Ik ga een kerstboomtakje maken met een klein potje met een kurk en daar in : we krijgen in juli een kleintje met onze namen

4 jaar geleden

Wij laten dit shirt maken samen met wat rompertjes in het op 1ste kerstdag te vertellen tijdens het uitpakken van de cadeautjes de rompertjes doen we in een soort van grabbelbox voor de schoonfamilie

4 jaar geleden

Wij doen gedichten met kerst voor me schoonfamilie. Dus heb nu een gedichtje gemaakt namens mijn dochtertje en dan een kadootje, een kerstbal. Zie foto. 2020 staat er heel klein op. Dus ben benieuwd of ze het snel door hebben

4 jaar geleden

Ik vertel het met sinterklaas aan mijn broertjes en zusjes. Via een fotolijstje met tekst, Wij doen normaal geen kado's meer maar ingepakt lijkt het op een chocoletter dus die gaan ze niet zien aan komen. : Sint & piet zaten te denken wat ze (naam) dit jaar zouden schenken. Na lang na denken waren ze er uit en word het een kleine spruit. Maar houd dit nog wel even geheim want ik ben nog heel klein. Wil jij mijn tante/oom zijn ?♡

4 jaar geleden

Ik wil deze mini kerst-slofjes in een mooi doosje doen en die inpakken. En dan dus als kerst kadootje geven 😍

4 jaar geleden

Reactie op FiLo

Ik wil deze mini kerst-slofjes in een mooi doosje doen en die inpakken. En ...
Heel leuk!!

4 jaar geleden

Reactie op Mel1310

Ik vertel het met sinterklaas aan mijn broertjes en zusjes. Via een fotolij ...
Heel origineel, en een leuk idee zeg! Hoe ver ben je op dat moment?

4 jaar geleden

Wij gaan het met sinterklaas vertellen. Kan niet meer langer wachten om het te vertellen! Voor iedereen een doosje met schoentjes ingepakt en een tekst erbij (bijv. 'Tante als ik er ben, wil je dan mijn luier verschonen).

4 jaar geleden

Reactie op FiLo

Ik wil deze mini kerst-slofjes in een mooi doosje doen en die inpakken. En ...
waar heb je dit besteld als ik vragen mag zijn echt leuk!!!

4 jaar geleden

Wij willen het ook met Sinterklaas aan onze ouders vertellen. Ik heb deze laten maken: Jullie worden opa en oma Juli 2020.

4 jaar geleden

Ik heb persoonlijke bier etiketten gemaakt voor de aanstaande opa’s. Met de tekst: je word opa juli 2020

4 jaar geleden

Reactie op AshleyCruzzie

waar heb je dit besteld als ik vragen mag zijn echt leuk!!!
Super schattig he, ik zag ze vanmiddag liggen bij de zeeman voor 3,99. Ik dacht, die moet ik hebben! 😍

4 jaar geleden

Wij willen het ook met kerst aankondigen, ouders, schoonouders en schoonzus komen dan bij ons gezellig eten. We zoeken ook wat leuks om het aan te kondigen. We beginnen dit weekend even rond te kijken.

4 jaar geleden

Wij vertellen het de opa en oma,'s al voor kerst. Mijn zussen gaan we met kerst een puzzel geven waarop een foto van ons hondje staat met baby schoenen en de tekst:ik dacht dat ik de baby was. Jullie worden tante in Julie 2020. Kun je maken bij de Hema

4 jaar geleden

Reactie op FiLo

Super schattig he, ik zag ze vanmiddag liggen bij de zeeman voor 3,99. Ik d ...
aaah zo leuk ga daar even kijken!!! 💕💙