142 Reacties

4 jaar geleden

Hebben dit in een fotolijstje gedaan en in de schoen gegeven met de sint 😉🎁

4 jaar geleden

Wij vertellen het aan onze ouders met Sinterklaas, volgende week zaterdag met 7.4 w. Er komen 3 zwarte pieten om de kado's te brengen voor ons zoontje. Wij hebben een t-shirt besteld en we zullen ervoor zorgen dat dat als laatste kado uit de zak door mijn zoontje wordt open gemaakt. Hij is enigs kind, dus alle ogen zullen op hem gericht zijn. Op de voorkant van het shirt staat dit. En op de achterkant, de tekst: grote broer, juli 2020. Ben zo benieuwd naar de reacties.😊😊🤭

4 jaar geleden

Bij Action heb je kerstballen waar je zelf iets in kunt doen. Wij hebben er kaartjes in gedaan met de tekst: voor de liefste opa/ oma met op de achterkant de uitgerekende datum. Daarna hebben we de ballen versierd. Het is even een klusje maar werd zeer gewaardeerd :)

4 jaar geleden

Ik schrijf me collega's kerstkaartjes en dan onderin groetjes van ons 3.. kijken of ze het door hebben hihi

4 jaar geleden

Reactie op Ukje2020

Heel origineel, en een leuk idee zeg! Hoe ver ben je op dat moment?
Dan ben ik 7 +2 maar gezien de band wat ik met ze heb zal ik het niet nog langer voor me kunnen houden.. voor de rest van de familie blijft het nog eben geheim :)

4 jaar geleden

Ik heb een rompertje gekocht met daarop de tekst “Ik ben dit jaar het mooiste cadeautje”, die ga ik inpakken samen met een positieve zwangerschapstest. 🥰 (Ben pas +- 6 weken maar kan het niet langer voor me houden als kerst😅)

4 jaar geleden

Wij gaan dit met kerst geven aan familie.

4 jaar geleden

Zo uiteindelijk zullen wij een rompertje voor mijn schoonzus geven waar we vragen of ze meter wil worden. En voor beide grotouders een slabbertje met een leuke tekst ivm met opa en oma. Leuk verpakt. Ik zal dan ook maar in mijn 9de week zijn, maar we kunnen niet wachten en het wordt ook moeilijk om uit te leggen waarom ik niet meedrink en vanalles ni eet 😅

4 jaar geleden

Reactie op Sarenha

Wij gaan dit met kerst geven aan familie.
Heel erg leuk! Ik vraag me wel bij deze tekst telkens weer af: wat als ze het nou niet willen? 😂😅

4 jaar geleden

Reactie op LindaV

Heel erg leuk! Ik vraag me wel bij deze tekst telkens weer af: wat als ze ...
Waarom zouden ze niet willen ? Zou raar zijn als iemand zou zeggen nee willen we niet...

4 jaar geleden

Ben 8 weken en stilaan iedereen op de hoogte aan het brengen Konden niet langer wachten

4 jaar geleden

Ik twijfel of we het met kerst gaan vertellen. Mijn eigen ouders weten het al wel na 2 miskramen wilde ik er wel graag met mijn moeder over kunnen praten. Mijn dochter weet het nog niet en eigenlijk wil ik dat proberen de eerste 3 maanden nog niet te vertellen ivm de teleurstelling van de vorige keer. Met kerst zal ik rond de 10+4 zitten en dat vind ik krap aan nog wat vroeg.

4 jaar geleden

Reactie op SannevR86

Bij de Intratuin verkopen ze hele mooie transparante glazen kerstballen waa ...
De Action heeft ze ook voor 0.70,- :)

4 jaar geleden

Reactie op Spruit2

Ik twijfel of we het met kerst gaan vertellen. Mijn eigen ouders weten het ...
Misschien met nieuwjaar een mogelijkheid?

4 jaar geleden

Wij geven dit als cadeautje

4 jaar geleden

Reactie op Iris12345

Wij geven dit als cadeautje
Geweldig! Waar heb je deze lijst gekocht?

4 jaar geleden

Wij willen op 2e kerstdag naar manlief zijn familie gaan. Hij wil iets lekkers meenemen en daar muisjes bij strooien. Nu eerst maar afwachten of de zwangerschap goed verloopt voordat we het überhaupt kunnen delen

4 jaar geleden

Reactie op Iris12345

Wij geven dit als cadeautje
Wat super gaaf! Waar heeft u deze gekocht?

4 jaar geleden

Reactie op gwen09

Wat super gaaf! Waar heeft u deze gekocht?
Bij de action, kost maar 3 euro en vervolgens zelf tekst erop gemaakt en foto's erin gedaan!!

4 jaar geleden

Reactie op Roza-24

Geweldig! Waar heb je deze lijst gekocht?
Ik heb bij de action deze lijst gekocht voor 3 euro. Zelf tekst erop gezet en foto's erin gedaan 😊