142 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Iris12345

Ik heb bij de action deze lijst gekocht voor 3 euro. Zelf tekst erop gezet ...
Ja echt super leuk gedaan! 😊

4 jaar geleden

Ik ben van plan om een leeg wijnflesje met muisjes (roze en blauw) te vullen en zelf een etiket te maken met: voor de liefste opa (oma is helaas overleden). Leuk inpakken en klaar! Voor mijn eigen ouders (gescheiden) heb ik beide een baby shirtje gekocht met de tekst: voor de aller aller liefste opa/oma in een hartje.

4 jaar geleden

Ik twijfel nog... ik heb alvast victor & rolf hema dingetjes gehaald en een mooie cadeaudoos. Het plan nu is de doos met deze kleine cadeau'tjes te geven en dan onderop de doos een rompertje. Maar een lijst zoals die van de action of surprise ei is ook erg leuk!

4 jaar geleden

Reactie op Lisavoor1991

Wij doen gedichten met kerst voor me schoonfamilie. Dus heb nu een gedicht ...
Hoe komen jullie aan de kerstbal? Wij hadden dit idee maar weten niet hoe er aan te geraken

4 jaar geleden

Reactie op MHendriks

Hoe komen jullie aan de kerstbal? Wij hadden dit idee maar weten niet hoe e ...
Yoursurprise kan je ze zelf maken! Gaan wij ook doen :)

4 jaar geleden

Wij hebben doorzichtige kerstballen bij de action gekocht (2 voor €0,80) en gevuld met 2 foto’s in het midden; aan de ene kant een leuke foto met dierbare aan wie we het geven en aan de andere kant de echofoto.. de bal klein beetje gevuld met nepsneeuw en gouden mini glitterballetjes! We hebben het zojuist aan directe familie gegeven en die vonden het mega leuk gedaan! Super creatief en orgineel kregen we te horen.. ook gaan ze de mooiste plek in de kerstboom voor de bal vrijmaken!

4 jaar geleden

Reactie op dbs

Wij hebben doorzichtige kerstballen bij de action gekocht (2 voor €0,80) en ...
Ik heb de kerstballen van action ook, met de bedoeling om aan de ene kant de echo te stoppen en de andere kant 'juli 2020'. De bal zelf stop ik dan in een mooi doosje met een leuk tekstje op. Lijkt me inderdaad leuk om te geven.

4 jaar geleden

Reactie op Liefde25

Ik heb de kerstballen van action ook, met de bedoeling om aan de ene kant d ...
Zijn deze ballen groot genoeg voor een echo? Ik las dat ze maar 7cm waren. Heeft iemand een voorbeeldje? :)

4 jaar geleden

Reactie op Cinnamon

Zijn deze ballen groot genoeg voor een echo? Ik las dat ze maar 7cm waren. ...
Ik heb het nog niet geprobeerd, ik heb 16/12 een echo. Toen ik de kerstballen zag leek me dit wel haalbaar, mits de echo wat bij te knippen.

4 jaar geleden

Reactie op Cinnamon

Zijn deze ballen groot genoeg voor een echo? Ik las dat ze maar 7cm waren. ...
Ja hoor past er goed in! Heb een documentje in photoshop gemaakt met een diameter van 7cm en daar de fotos en echo in geplaast. Uiteraard zijn de randen dan van de foto af maar je kan wat in en uitzoomen net zolang dat het mooi past!

4 jaar geleden

Wij hebben zelf een cadeautje in elkaar geflanst, sokjes met opa, rompertje met oma, eerste echo foto en zelf een juli kalender gemaakt en dan een hartje bij de uitgerekende datum. Dit hebben we naast het doorzichtige folie nog ingepakt en toen tegen onze ouders gezegd dat ze deze samen open moesten maken. Wij hebben het vroeg verteld (wel na eerste echo) omdat ik mijn moeder 3x in de week zie en de laatste twee keer iedere keer boven de pot hing. Al meerdere keren gezegd buikgriep maarja dit blijven ze natuurlijk niet geloven haha.

4 jaar geleden

Kerst cadeau doos gekocht bij Hema en dit erin gedaan, op dat knuffeltje leggen wij de echo foto 😊

4 jaar geleden

Heb dit op de computer ontworpen en ga dat verwerken in een mooi doosje met spulletjes erin in process 😁

4 jaar geleden

Reactie op MHendriks

Hoe komen jullie aan de kerstbal? Wij hadden dit idee maar weten niet hoe e ...
Ik heb de kerstballen gekocht bij de Intratuin. Hele mooie glazen ballen met een zilveren rand.

4 jaar geleden

Reactie op Juli2020-meisje

De Action heeft ze ook voor 0.70,- :)
Ja kwam ik erna ook achter.. maar de "look & feel" van die van de Intratuin is wel beter :D

4 jaar geleden

Reactie op Iris12345

Wij geven dit als cadeautje
Dit is leuk. Mag ik vragen waar je dit gekocht hebt?

4 jaar geleden

Reactie op Lilian4

Dit is leuk. Mag ik vragen waar je dit gekocht hebt?
Bij de action, staat bij fotolijsten kost 2,99 euro

4 jaar geleden

Wij hebben een Scrabble waar uit komt 'in verwachting'

4 jaar geleden

Wij geven met kerst deze kerstbal verpakt in een mooi doosje. Onder de kerstbal leggen we de echo foto neer. Hopen dat ze het leuk vinden!

4 jaar geleden

Wij hebben wel iets voor kerst maar wel kerstachitg op deze manier aan vrienden verteld