142 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op AshleyCruzzie

Heb dit op de computer ontworpen en ga dat verwerken in een mooi doosje met ...
Mag ik vragen hoe je dit hebt ontworpen?

4 jaar geleden

Reactie op Hoi1994!

Mag ik vragen hoe je dit hebt ontworpen?
Heb ik zelf ontworpen in illustrator 馃榿

4 jaar geleden

Reactie op Iris12345

Bij de action, staat bij fotolijsten kost 2,99 euro
Yes gevonden :)

4 jaar geleden

Wij doen een baby eetsetje, met de echo erin en de vraag 'is er volgend jaar kerst een extra plekje aan tafel?' We eten met de schoonfamilie altijd samen 1e kerstdag 馃槉

4 jaar geleden

Wij verzorgen het voorgerecht en leggen op alle borden (naast het eten) ook een puzzelstukjes. Als de familie die bij elkaar legt staat de aankondiging erop.

VRIEND

4 jaar geleden

Wij gaan het ook vertellen met Kerst. Ben nu al zenuwachtig haha. Heb sokjes gekocht en een kaartje voor onze ouders en broers en zussen.

4 jaar geleden

Reactie op suleika

Wij laten dit shirt maken samen met wat rompertjes in het op 1ste kerstdag ...
Waar heb je dit shirtje gehaald als ik vragen mag hij is echt leuk

4 jaar geleden

Reactie op Suka

Waar heb je dit shirtje gehaald als ik vragen mag hij is echt leuk
https://moteefe.com/28817860-sys-Eerste-Kerst-Aawnnenkant-Christmas-Shirt?color=white&product=women-s-t-shirt Hier heb ik en besteld maar zag nu dat ze niet meer op voorraad zijn even goed Google afstruinen of even naar een kleding drukkerij gaan die kunnen het ook wel maken 馃槝

4 jaar geleden

Wij krijgen elk jaar met kerst een kras lot! Maar dit jaar krijgt iedereen een kraslot van ons! Op bol.com besteld kan je zelf een tekst schrijven en er het kras gedeelte overheen plakken! Heel benieuwd naar se reacties

4 jaar geleden

deze gaan we gebruiken om op social media te posten 馃グ馃挅馃挋馃懚

4 jaar geleden

Reactie op AshleyCruzzie

deze gaan we gebruiken om op social media te posten 馃グ馃挅馃挋馃懚
Wat leuk! Wij hebben ook die slofjes voor de online aankondiging haha

4 jaar geleden

Reactie op Ukje2020

Wat leuk! Wij hebben ook die slofjes voor de online aankondiging haha
Dankjewel zit nog een beetje te twijfelen want heb ook deze dus even gaan kijken welke het nou uiteindelijk word en die slofjes zijn zooooo schattig 馃槏馃槏馃グ

4 jaar geleden

Er komt nog een echo tussen voor de aankondiging voor vrienden en familie. Ik weet nog niet of het online get omdat we vandaag 10+1 weken zijn. Beetje vroeg nog misschien.

4 jaar geleden

Ik heb dit laten maken 馃槄

4 jaar geleden

Wij hebben dit lijstje gemaakt.

4 jaar geleden

Ik heb dit gemaakt!

4 jaar geleden

en dit voor mijn vader een doos met baby slofjes en baby kerstbal erin 馃挋馃挅

4 jaar geleden

Wat een leuke idee毛n allemaal! Ik ben met kerst precies 12 weken en wij mogen het dessert bij mijn schoonfamilie verzorgen. Ik ga cakejes maken, bolletje ijs en dan versieren met chocolade en muisjes etc.

4 jaar geleden

Wat een leuke idee毛n allemaal! Ik ben met kerst precies 12 weken en wij mog ...
Leuk zeg! Waar is dit van? 馃槉

4 jaar geleden

Ik ben met Kerst 10+1 zwanger (2e kindje). Leek ons een mooi moment om het te vertellen! Wil kijken of ik m'n dochter (13 maanden) leuk op de foto kan krijgen met een boek ("Baby in mama's buik") .. 馃槉