Wij willen met kerst onze families vertellen dat we ons eerste kindje krijgen. We doen nooit aan cadeautjes, wel gezellig samen eten. Uiteraard kan een cadeautje voor opa en oma of anderen natuurlijk wel. Wie heeft er leuke ideeën om het op een kerstige manier aan te kondigen? 😃
Bij radbag kun je een kerstzak laten bedrukken met je eigen tekst waarin je de cadeaus kunt doen:)
We hebben erop geschreven:
Ooievaar express
Baby
Datum levering
Juli 2020
Retourneren helaas niet mogelijk :)
Wij hebben morgenvroeg de echo! En als alles hopelijk goed is gaan we het ook bekend maken met kerst en dan gaan we dit doosje geven met daarin de veiligheidsspelden! Ik kan niet wachten op hun reactie, zo benieuwd. 🥰
Wij maken t met 1e kerstdag bij mijn familie bekent met dit shirt! Wij komen wat later als iedereen er al is & doe eerst een vestje aan. Zo benieuwd naar de reacties!😁
Gisteren op kerstavond aan mijn schoonmoeder vertelt, een koala knuffel gegeven die een baby koala in z’n armen heeft, en een zwangerschapstest 😂. Kaartje eraan “voor als ik bij oma en opa kom logeren”.
Mijn schoonmoeder was echt heel blij, zo lief. Ze had heel erg gehoopt ooit nog eens oma te worden. Nu hopen dat alles goed gaat.
Ik ga met kerst een kerstbal maken met sneeuw erin en een foto van de echo. :) en met nog leuke versieringen eraan! Ook wil ik het aankondigen verwerken in een toetje maar ik weet nog niet precies hoe. Iemand ideeën voor een aankondiging verwerken in een kerst toetje?