142 Reacties

4 jaar geleden

Wij plaatsen deze op instagram om het aan vrienden bekend te maken. Zonder de smileys dan hahaha

4 jaar geleden

Bij radbag kun je een kerstzak laten bedrukken met je eigen tekst waarin je de cadeaus kunt doen:) We hebben erop geschreven: Ooievaar express Baby Datum levering Juli 2020 Retourneren helaas niet mogelijk :)

4 jaar geleden

Reactie op DLS87

Leuk zeg! Waar is dit van? 😊
De versieringen zijn van Baktotaal Bouwhuis (online) met supersnelle levering! En de vormpjes zijn van Sostrene Grene :)

4 jaar geleden

Reactie op LindaLindaLinda

Wij hebben dit lijstje gemaakt.
Wij hebben exact hetzelfde gedaan. Dezelfde kader en ook voor in juli 2020 ;)

4 jaar geleden

Reactie op Mama121

Wij krijgen elk jaar met kerst een kras lot! Maar dit jaar krijgt iedereen ...
Heb je hier een link van? Vind het echt super origineel !

4 jaar geleden

Wij hebben morgenvroeg de echo! En als alles hopelijk goed is gaan we het ook bekend maken met kerst en dan gaan we dit doosje geven met daarin de veiligheidsspelden! Ik kan niet wachten op hun reactie, zo benieuwd. 🥰

4 jaar geleden

Wij maken t met 1e kerstdag bij mijn familie bekent met dit shirt! Wij komen wat later als iedereen er al is & doe eerst een vestje aan. Zo benieuwd naar de reacties!😁

4 jaar geleden

Reactie op Leoniiee

Wij maken t met 1e kerstdag bij mijn familie bekent met dit shirt! Wij kom ...
Wat een leuk shirt

4 jaar geleden

Wij hebben een foto gemaakt :)

4 jaar geleden

Wij geven onze ouders een fotolijstje voor de kerst 🥰

4 jaar geleden

Vandaag eindelijk de dag dat we het kunnen vertellen!

VRIEND

4 jaar geleden

Ik vind het ook zo spannend vandaag om het aan iedereen te vertellen 😀 Iedereen succes!!!

4 jaar geleden

Fijne feestdagen allemaal! 😁😁

4 jaar geleden

Super leuk! Veel plezier allemaal! Wij hebben een taart voor mijn kant en een fles wijn met zelfgemaakt etiket voor de schoonfamilie.

4 jaar geleden

Gisteren op kerstavond aan mijn schoonmoeder vertelt, een koala knuffel gegeven die een baby koala in z’n armen heeft, en een zwangerschapstest 😂. Kaartje eraan “voor als ik bij oma en opa kom logeren”. Mijn schoonmoeder was echt heel blij, zo lief. Ze had heel erg gehoopt ooit nog eens oma te worden. Nu hopen dat alles goed gaat.

4 jaar geleden

Aan de opa’s en oma’s gegeven!

4 jaar geleden

Dit is 'm uiteindelijk geworden! Dochterlief van 13 maanden kreeg ik met geen mogelijkheid goed op de foto met het boek "baby in mama's buik", haha.

4 jaar geleden

Wij hebben het ook met de kerstdagen bekend gemaakt... iedereen was super blij.

4 jaar geleden

Hier is het dit geworden en laten uitpakken tijdens de cadeautjes, met een leuk rompertje erbij 😊😍

9 maanden geleden

Ik ga met kerst een kerstbal maken met sneeuw erin en een foto van de echo. :) en met nog leuke versieringen eraan! Ook wil ik het aankondigen verwerken in een toetje maar ik weet nog niet precies hoe. Iemand ideeën voor een aankondiging verwerken in een kerst toetje?