9 Reacties

2 jaar geleden

Onze zoon heeft zoiets twee nachten gehad. Hij werd ook snachts wakker en begon heel hard te huilen, hij leek zelfs in paniek. Wij hebben toen een nachtlampje gekocht en alles was gelijk over. Bij onze zoon bleek het een angst voor donker te zijn. Misschien dat dit bij jullie ook het geval is? 😊

2 jaar geleden

Reactie op Aislynn

Onze zoon heeft zoiets twee nachten gehad. Hij werd ook snachts wakker en b ...
Ik heb vanaf zijn geboorte een nachtlampje, het is altijd half licht in zijn kamertje. Het zou kunnen dat hij dat nu niet meer fijn vindt, en dat hij misschien juist weg moet. Kon hij het maar vertellen 😅

2 jaar geleden

Ohh zo herkenbaar. Vaak wel vroeg wakker, maar afgelopen nachten om 3 of 4 uur wakker en dan gewoon niet meer slapen. Inderdaad kletsen, huilen, schreeuwen gooien met z'n speen en dan huilen om zijn speen....dood vermoeiend. Maar wil op dit moment niks, is met alles dwars, zal wel bij de leeftijd horen. Alles is nee, hij wil niet zitten in z'n stoel, niet eten aan tafel, niet dit niet dat...het is een fase maar een behoorlijk pittige!! Sterkte!! Geen tips dus, maar wel enorm veel herkenning

2 jaar geleden

Reactie op Firstborn88

Ohh zo herkenbaar. Vaak wel vroeg wakker, maar afgelopen nachten om 3 of 4 ...
Dank je wel voor je antwoord! Ja hier ook erg dwars.. Constant strijd als hem zelf iets niet lukt. Zo snel gefrustreerd. Snel slaan, snel boos, niks is goed en hij weet zelf ook niet wat hij wil. Icm niet slapen heeeeeeel pittig...

2 jaar geleden

Dank je wel voor je antwoord! Ja hier ook erg dwars.. Constant strijd als h ...
Ja precies dat! Het is enorm frustrerend voor zowel de ouder als het kind. Wel blij met de herkenning, dacht namelijk dat ik beetje gek werd haha. Vooral in de nacht niet goed weten wat te doen, wel gaan, niet gaan, wel uit bed, niet uit bed...etc...

2 jaar geleden

Reactie op Firstborn88

Ja precies dat! Het is enorm frustrerend voor zowel de ouder als het kind. ...
Ik snap je helemaal. En voor mij is de herkenning van jou ook heel fijn. Ergens weet je het wel, en ik lees er veel over op internet/forums.. En toch heb ik die bevestiging nodig om er weer even tegenaan te kunnen. Hoezo onzeker hehehe

2 jaar geleden

Ik snap je helemaal. En voor mij is de herkenning van jou ook heel fijn. Er ...
Hahaha ook hetzelfde hier!!

2 jaar geleden

Hier ook sinds 2 weken. Hier in Australie noemen ze het de 'terrible twos' hopelijk is het een fase😉

2 jaar geleden

Reactie op simone89

Hier ook sinds 2 weken. Hier in Australie noemen ze het de 'terrible twos' ...
Ja dat mag ik toch hopen zeg... Ik ga dit 6 (?) weken zo echt niet vol kunnen houden