10 Reacties
één jaar geleden
Hier ook al ruim 5 weken in de slaapregressie, vraag me soms af of het een regressie is of dat dit het is...
Tijd in de nacht slecht, dit gaat nu sinds 1 week iets beter...ipv 4x eruit nu nog maar 1x.. ja daar ben ik al blij mee...
En nu sinds 2 dagen overdag vreselijk, drama met in slaap komen en slaapt dan hooguit 35 minuten...
Je wordt er soms echt moedeloos van..
één jaar geleden
Is ze wel al over op 1 dutje?
Lijkt me lastig als ze het altijd weigert 's middags. Als het lekker weer is, denk ik wel: joh dan gooi je dr lekker in de wagen en loop je even heerlijk met haar. Maar weet ook als geen ander dat het middagdutje een fijn moment is voor jezelf. Al heb je dat 's avonds zo te lezen ook wel.
Het is een fase 🥲🥲
één jaar geleden
Hier zijn de middagdutjes ook al een paar weken slechter. Hooguit 3 kwartier maar ze heeft ook al een paar keer de middagdut geweigerd.
S nachts gaat tot nu toe nog gewoon goed, maar vannacht kon ze van 2 tot 3 haar draai niet echt vinden.
Hopelijk zit ze idd in de slaapregressie en gaat het gauw weer over
één jaar geleden
Toch grappig dat het bij iedereen weer anders is.. hier juist in de nachten een hel en overdag met dan prima.. maar geloof mij.. liever overdag slecht slapen dan in de nacht.. ook voor de kleine.. ik zal idd rust momentjes pakken dan, maar zo te lezen doe je dat al.. en als je een drukke activiteit heb in de ochtend? (Binnenspeeltuin bijvoorbeeld) slaapt ze daarna beter?
één jaar geleden
De slaapjes overdag gaan over het algemeen we prima, de nachten zijn echt drama. Nu al een week, hopelijk snel weer beter.
één jaar geleden
Hier momenteel ook lastig. In slaap komen is een ramp zowel in de middag als avond. Wakker wegleggen is een ramp. Doorslapen is een ramp. Alles wat lijkt op in z’n eentje slapen is een ramp😅 De oplossing is hier dus even samen in zijn eenpersoonsbed slapen (34 weken zwanger, dus de slaap hebben we nodig). Hopelijk gaat deze fase snel over 🤞🤞
één jaar geleden
Al bijna 19 maanden ondertussen hier. Maar ik hoop echt dat het ook dit is en weer voorbij gaat 🫠 meestal wakker en echt niet meer willen slapen vanaf 5u. Middagdutjes zijn 1/2 een intense strijd en slaapt dan uiteindelijk maximum een uurtje...