40 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Ellenvk
Hier ook 1tje waar ik al een 2 weken met handen in haar zit.
Krijsen tot e ...
Ohjee.. al 2 weken.. dan hebben we nog wel even te gaan.
één jaar geleden
Hier inderdaad ook last van gehad. Combinatie met erge verlatingsangst. Het klink misschien hard maar wat bij ons zoontje juist werkt is om niet naar binnen te gaan op zijn kamertje omdat je het moment van “afscheid” dan nogmaals hebt.
Tuurlijk als hij echt in paniek is dan ga ik even troosten, al merk ik dat als ik wegga het weer opnieuw begint.
Merk dat hij op het moment ook meer troost aan het zoeken is bij de knuffels die in bed liggen. Ik weet niet of dit ook werkt bij jullie kindje?
één jaar geleden
Reactie op Liese_x
Hier inderdaad ook last van gehad. Combinatie met erge verlatingsangst. Het ...
Met die knuffels merk ik ook, maar eigenlijk sinds haar broertje er is, zo'n 3 maanden, is dat echt begonnen.
één jaar geleden
Reactie op Liese_x
Hier inderdaad ook last van gehad. Combinatie met erge verlatingsangst. Het ...
En hoelang duurder get bij jullie?
één jaar geleden
Reactie op Inge1992xx
En hoelang duurder get bij jullie?
Ik gok zo’n 1,5/ 2 weekjes. Is nu weer rustig als we de deur uit lopen.
De eerste dagen was het echt krijsen en schreeuwen als we wegliepen en na mate de dagen verder waren werd dit moment steeds korter.
Nu kan hij een keer hard mama of papa roepen maar gaat vrijwel meteen liggen en dan is het ook goed.
één jaar geleden
Hier ook drama.. doet geen dutje meer. Slaapt daarentegen wel lekker vroeg maar wordt een uur later huilend wakker, 9 vd 10 x. Niks is goed, huilt om alles en oh zo eigenwijs. Luistert niet en zoekt zijn grenzen op😅 heb nog een kleine van 10 weken. Batterij is zo wat leeg..🫠
één jaar geleden
Reactie op YSMN.
Hier ook drama.. doet geen dutje meer. Slaapt daarentegen wel lekker vroeg ...
Ja precies, hier een van 3 maanden, net weer aan het werk, slaapt de baby net door en krijgen we oudere zus ineens. 🙈
één jaar geleden
Oh god, hou je vast!
Hier al vanaf eind mei.
Krijsen als we weg gaan. Zowel smiddags als savonds. Langere tijd bij mij in bed, en dan op mij. Toen maar campingbedje op slaapkamer bij ons gezet. Ging goed.
We zijn weer een stap verder gegaan, op eigen kamer terug in slaap vallen. Snachts overstuur wakker bij ons op de kamer in campingbed.
Vervolgens alleen nog maar op eigen kamer, wij op matras ernaast🫣
Zo valt ze in slaap. .
Momenteel blijven we max 30 min erbij. Dan verlaten we de kamer, en dat gaat steeds beter. Steeds minder lang huilen. Maar in de nacht kruip ik er nog bij hoor op het matras. Ik wil ook slapen.
Hier duurt het dus al een maand en zijn er nog niet.
Ook laat inslapen. Kan soms 1.5u duren.
Vroeg wakker.
Wanneer is dit over? 😄😅🤣
één jaar geleden
Reactie op Btje2021
Oh god, hou je vast!
Hier al vanaf eind mei.
Krijsen als we weg gaan. Zo ...
Ohjee ... dit duurt daar al heftig lang zeg. Wat vervelend voor jullie.. ik snap jullie handelen wel, wat je zegt, je hebt zelf ook slaap nodig.
één jaar geleden
Reactie op Inge1992xx
Ohjee ... dit duurt daar al heftig lang zeg. Wat vervelend voor jullie.. ik ...
Het komt goed, ooit slaapt ze weer goed, door en uit!
Merk wel dat het een oorzaak heeft.
Gaat echt ineens heel veel praten. 2, 3 woorden. In haar gebrabbel hele zinnen.
Dat is dan weer wel leuk om te zien. Dat het nog ergens goed voor is🤣
één jaar geleden
Oh ja, hier echt heel veel last van.
Eerst sliep ze heel goed en regelmatig in een open bedje. Ineens, nu 2.5 week geleden is het van de ene op de andere dag volledig omgeslagen. Nu krijg ik haar vaak niet in slaap voor 22u/22:30u, is ze weer terug naar haar ledikantje en wil ze alleen inslapen met een hand op d’r rug en zit ze weer terug op 2 nachtvoedingen.
Laat dit please snel over zijn.
één jaar geleden
Hier begint het ook weer te komen merk ik 😌 In de middag geen enkel probleem, maar naar bed gaan in de avond duurt minstens een uur 😅 Komt ook ineens weer in de nacht.
Toch weer roepen, op ons bed willen spelen, knuffel, nog een boekje, slokje drinken.. en als ik zeg dat hij nu echt moet gaan slapen gaat hij zo hartverscheurend huilen 😢 Dat huiltje ken ik echt alleen van de slaapregressies.. klinkt gewoon een soort angst in door. Dus ja, ik heb voor mezelf Bullit ingeslagen en we gaan er gewoon weer voor! Ventje moet er toch doorheen.. Hij doet dit ook niet voor z’n lol natuurlijk 😅
één jaar geleden
Hier word ze ook opeens weer regelmatig schreeuwend wakker snacht, wij hebben haar altijd meteen gepakt en naar de periode ging ze altijd weer gewoon doorslapen in der eigen bed! Alleen bij naar bed brengen hebben we haar nooi5lt bij ons gelegd aleen snachts